با مرکز خرید تیراژه بیشتر آشنا شوید

مرکز خرید تیراژه یکی از مراکز خرید مدرن و مجهز تهران است. این مرکز دارای سه طبقه تجاری، یک طبقه شهربازی، یک طبقه نمایشگاه بزرگ مبلمان و صنایع چوبی و سه طبقه پارکینگ میباشد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ، طبقه سوم این مرکز به شهربازی سرپوشیده اختصاص دارد که برای اغلب مردم تهران شناخته شده میباشد. در هریک از طبقات همکف، اول و دوم حدود یکصد واحد تجاری مستقر است که عمدتا به برندهای مشهور اختصاص دارند.

اما این مجموعه نامرئی، در واقع یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران محسوب میشود و اصلا به همین منظور ساخته شده است. این بنا دارای 4 طبقه است و شیوه ساختمان آن به شکلی است که دارای یک سقف اصلی است و فروشگاهها دورتادور آن را احاطه کرده اند. باز بودن بخش میانی این بنا تا سقف امکان نورگیری مناسب داخلی را فراهم کرده و در ضمن فضای طبقات با وجود داشتن دید مناسب از بخش میانی ساختمان و از طبقات دیگر، حالت متفاوتی را در این مجموعه به وجود آورده است. تزئینات مرکز خرید تیراژه بسیار به مدلهای عربی نزدیک است. درختان نخل واقعی در لابی بزرگ ساختمان کاشته شده اند و فضای دو طرف لابی طبقه اول با غرفه های نسبتا کوچک تمام شیشه ای اشغال شده است.
در مرکز خرید تیراژه تعداد زیادی هم فروشگاه دایر در آن هست که در بین آنها مارکهای خارجی از قبیل: Giordano, Zara, Mr. Peach, Gap, Disney هم دیده می شود. در این مجموعه به دلیل وجود سرزمین عجایب، تعداد مغازه های اسباب بازی فروشی و پوشاک خردسالان بیشتر از مراکز خرید دیگر است. در میان ویترینها و مغازه هایی که چندان جالب نیستند یکی دو نقطه قوت وجود دارد که یکی از آنها فروشگاه لوازم تزئینی و خانگی \"توکا\" است. در این فروشگاه نسبتا بزرگ واقع در طبقه دوم، میتوانید اشیای بسیار زیبا و تا حد زیادی \"تک\" پیدا کنید. سلیقه مسئولین توکا در چیدمان مغازه و انتخاب کالا عالی است.

سرزمین عجایب
وجود سرزمین عجایب در طبقه چهارم نقطه قوت تجاری این مجموعه است. این شهر بازی سرپوشیده به دلیل نوع معماری ساختمان، از شرایط مطلوبی برخوردار است. در آن امکاناتی مانند یکی دو بوفه غذای سریع، اتاقی مخصوص جشن تولد، بازیهای کامپیوتری و انواع چرخ و فلکها و ماشینهای پرنده در آن وجود دارد. بازیها جایزه هم دارند و جوایز آنها درجا به برندگان تعلق میگیرد و به بعد موکول نمیشود.

ساعت کار
اگر برای خرید یا به بازی در سرزمین عجایب میروید، ساعاتی بین 4 عصر تا 12 شب را انتخاب کنید. این مجموعه روی شاخ سرزمین عجایب میگردد و عملا تا ساعت 4 در آن خبر خاصی نیست و اکثر مغازه های آن تعطیل هستند. البته فراموش نکنید که در یک روز خوش و با حوصله به این سفر داخلی بروید، مسیر در این ساعات نسبتا شلوغ است.



 
موقعیت: تهران
آدرس: تهران-بزرگراه اشرفی اصفهانی-پایین تر از پل همت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
باسلام چطوری باماشین بیاییم
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۰:۲۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
باسلام میشه بگین با مترو چطوری بیام تیراژه
Iran (Islamic Republic of)
Maryam hosseini
۰۴:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
Markaz kharide jame,ee,ye
آخرین اخبار