انتشار اولين تصاویر حضور فائزه و مهدی هاشمی در لندن

انتشار تصاویر جدیدی از حضور مهدی هاشمی در خیابانهای لندن که در وی حالت پریشانی و عصبانیت خاصی دیده می شود ، در سایتها و شبکه های ضد انقلاب خبر ساز شده است .

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران ، این تصاویر بنابر ادعای سایت ضد انقلاب خودنویس مربوط به حضور مهدی هاشمی در جلسه ای است که وی مورد راستی‌آزمایی (Cross Examination) قرار گرفته است.


در جلسات راستی آزمایی، متهم یا شهود و یا شاکی به پرسش‌های وکیل طرف مقابل در باره ادعاهایی که در شهادت‌نامه‌ هايشان می‌آورند پاسخ می‌دهند.

سال پیش، مهدی هاشمی به اتهام دخالت و تحریک در «آدم‌ربایی» و «اخاذی» از هوشنگ بوذری در دادگاه عالی انتاریو به طور غیابی محکوم به پرداخت ۱۳ میلیون دلار شد.



وی پس از دریافت حکم دادگاه از سوی تیم حقوقی هوشنگ بوذری، با استخدام یک تیم حقوقی انگلیسی-کانادایی تلاش کرده است که مانع اجرای این حکم شود.

مهدی هاشمی در شهادت‌نامه‌ های خود، از ادعاهای هوشنگ بوذری اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌نویسد که از وجود و دریافت احضاریه دادگاه عالی اونتاریو تا قبل از صدور حکم خبر نداشته است.

همچنين سایت ضد انقلاب خودنویس از حضور فائزه هاشمی به همراه چند نفر در ساختمانی در خيابان «فلیت استریت» خبر داد.

روز جمعه نيز شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا، اعلام کرده بود خانم هاشمی احتمالا برادرش را در جلسه «راستی آزمایی» در روز دوشنبه همراهی می‌کند و محل سين جين نيز شماره ۷۰ خیابان فليت استريت اعلام شده است.

همزمان در لندن شايع شده فائزه هاشمي با هماهنگي قبلي با برخي مقامات غربي ضد ايراني قرار است در جريان حضور درلندن به بهانه المپيک غير از تلاش براي رتق و فتق خرابکاري هاي مهدي يک پست به ظاهر ورزشي بين الملل نيز بگيرد تا شايد مصونيتي باشد براي اقداماتش در ايران.



در همين حال بی بی سی فارسی نیز با پخش رپرتاژ آگهی گونه، گزارش مفصلی از جلسات فائزه هاشمی پخش کرد که در باشگاه فوتبال "وستهام یونایتد" برگزار شده بود.




گفته مي شود اين اقدام شبکه سلطنتي انگليس با طرح دادن يک پست پوششي به فائزه هاشمي براي ايجاد مصونيت اقدامات در ايران هماهنگ بوده است.

برچسب ها: فائزه ، مهدی ، هاشمی ، لندن ، بی بی سی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۰ تير ۱۳۹۵
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۰:۳۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
کاش همون نیاد/بهتر /اگه بیاد که یه فتنه دیگه راه میندازه
Iran (Islamic Republic of)
رضا وارسته
۱۱:۳۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
آخرش که چی باید برگردن اگر هم بر نگردن که اینجا گرو داریم ازشون
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
نیاد باباشو زندانی می کنیم
الله اکبر
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
جاشون ته جهنمه !!