تبليغات انتخابات 92 از شهريور 91

ويژه نامه روزنامه آرمان براي كانديداتوري هاشمي در انتخابات رياست جمهوري + عكس

روزنامه وابسته به طيف اصلاح طلب‌ها در شماره امروز خود ويژه نامه كانديداتوري هاشمي رفسنجاني در انتخابات آتي رياست جمهوري را چاپ كرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه آرمان در شماره امروز خود (اول شهريور ماه 1391) ويژه نامه كانديداتوري هاشمي رفسنجاني را چاپ و در صفحه اول روزنامه آن را چاپ كرد.

روزنامه آرمان در صفحه اول ويژه نامه خود به مناسبت معرفي هاشمي براي انتخابات رياست جمهوري اتي با تيتر بزرگ نوشت:"حتي منتقدان هم مي‌دانند كليد حل مشكلات كشور دست هاشمي است".



بخش‌هايي از ويژه نامه آرمان در خصوص كانديداتوري هاشمي

***او خوب می‌داند که جامعه چه زمانی نیازمند حضور پررنگ اوست و باز هم به‌خوبی متوجه است که چه زمانی باید سکوت کند چون بهتر از این مردم می‌داند شکستن سکوت یعنی تنها گذاشتن مردم.

***هاشمی‌رفسنجانی ازجمله مردان روزگار است که عمر خود را وقف سربلندی کشور کرده و برایشان اهمیت ندارد که مخالفانش در داخل و خارج کشور چه درمورد او می‌گویند البته نباید تعجب کرد چون او سال‌ها در کنار امام خمینی(ره) برای پیروزی و پیشرفت انقلاب تلاش کرد و بسیار از خمینی کبیر آموخت.

***فعالیت‌های بارز هاشمی‌رفسنجانی برای نسل جوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی مشهود است.

***او از همان ابتدا به تحزب اعتقاد خاصی داشت که این اعتقاد تا به امروز ادامه دارد چنانکه چندی پیش گفته بود نظام اسلامی از نخستین سال‌های پس از پیروزی به احزاب توجه كرده است و نهادینه شدن تحزب یک ضرورت است.

***هاشمی‌رفسنجانی تا سال 84 در انتخاباتی غیر از انتخابات مجلس خبرگان حضور نداشت اما در این سال تصمیم گرفت تا بار دیگر خود را در معرض رای مردم قرار دهد. در آن دوره که کشور به‌دلیل ترمیم مناطق جنگزده و محروم در دولت‌های پنجم و ششم نیازی آنچنانی به سازندگی نداشت و شعار اصلاحات سیاسی هم 8 سال تجربه شده بودند، برخی اقشار رای خود را به نام محمود احمدی‌نژاد در صندوق ریختند البته در این انتخابات نباید از هجمه‌هایی که به رئیس وقت مجلس خبرگان شد و تاثیر آن در آرای مردم بی‌توجه عبور کرد.

***شاید هیچ یک از سیاسیون قبل و بعد از انقلاب به اندازه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی خود را در معرض آرای مردم قرار نداده باشد. او با مردم بود و در همین راستا می‌خواست تا بداند اقبال مردم نسبت به او چه میزان است البته این تنها یک دلیل فرعی برای ثبت‌نام در انتخابات‌است هاشمی می‌خواهد تا به‌مثابه پدری دلسوز و نگران از آرمان‌های نظام و انقلاب مراقبت کند و هر کجا که احساس کرد، همانند همیشه برای دفاع از ایران و اسلام سینه سپر کند.

***بدون تردید اگر او بیاید از او استقبال خواهد شد چون حتی منتقدان سال‌های اخیر او به‌خوبی دریافته‌اند، کلید حل بسیاری از مشکلات همان چیزی است که هاشمی بارها به آن اشاره کرده است و نامی جز اعتدال ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
دودازکنده بلند میشه
Iran (Islamic Republic of)
MOJICIVIL
۱۶:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
خیلی پیره نمی تونه
آخرین اخبار