مشاور رئيس مجلس

لاريجاني، پيشنهاد عضويت جاسبي در شوراي اسلامي‌شدن دانشگاهها را مطرح نكرده است

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي خبر منتشره در برخي رسانه‌ها مبني بر انتخاب عبدالله جاسبي به عضويت شوراي اسلامي‌شدن دانشگاهها با پيشنهاد لاريجاني را تکذيب کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران حسن زماني مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران، خبر منتشره در برخي رسانه‌ها مبني بر انتخاب عبدالله جاسبي به عضويت شوراي اسلامي‌شدن دانشگاهها با پيشنهاد علي لاريجاني را تکذيب کرد.

وي اظهار داشت: جلسه مذکور در شوراي عالي انقلاب فرهنگي به رياست علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي تشکيل شد و موضوع آن نيز درباره شوراي اسلامي‌شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشي بود.

زماني در ادامه افزود: در اين جلسه، لاريجاني پيشنهاد عضويت برخي از اعضاي روحاني شوراي انقلاب فرهنگي را ارائه كرد که آنها نپذيرفتند و سپس نفرات ديگري مطرح شدند که آنان نيز قبول کردند و در نهايت بحث ادامه عضويت جاسبي که وي قبلا نيز عضو اين شورا بود پيشنهاد شد و پس از انجام روال عادي شورا و اظهار نظر  اعضا به عنوان مخالف و موافق در نهايت ادامه عضويت جاسبي در شوراي اسلامي‌شدن دانشگاهها با اکثريت آرا به تصويب اعضا رسيد.

مشاور رئيس مجلس با انتقاد از برخي اظهار نظرهاي مغرضانه سياسي و جهت‌دار از سوي برخي افراد اظهار داشت: جاي تاسف است که مباحث و موضوعات عادي اداري که در جلسات صورت مي‌پذيرد از سوي برخي نخبگان که اين انتظار از آنها نمي‌رود، در جهت اغراض سياسي و به دور از روش‌هاي اخلاق‌مدارانه مورد سو استفاده و دست‌آويز قرار گرفته و متاسفانه در رسانه‌ها به گونه‌اي مطرح مي‌شود که گويا رئيس مجلس، جاسبي را منصوب کرده‌ که اين امر به دور از واقعيت است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: جاسبی ، لاریجانی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار