علي روئين تن:

فيلمسازي شهداي ترور بعد از تاكيد مقام معظم رهبري پيگيري شد

فيلمسازي شهداي ترور بعد از تاكيد مقام معظم رهبري با توجه به مغفول ماندن اين موضوع از چشم هنرمندان به صورت جدي پيگيري شد.

علي روئين تن داور جشنواره فيلم مقاومت در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: مردم ايران هشت سال از بهترين سال هاي عمر خود را صرف مقوله مقاومت و دفاع كرده اند و با پوست، گوشت، استخوان خود در مقابل بيشتر كشورهاي جهان كه عليه ايران قد علم كرده بودند، با رشادت تمام ايستادگي كردند و اين موضوع از اهميت بسزايي برخوردار است.
وي در مورد ترور شهدا و وجوب فيلم سازي در اين زمينه اظهار داشت: من هميشه به دليل گرايش به جنگ مردانه و رودرو از مفهوم ترور چه شخصيتي و چه فيزيكي به شدت متنفر بودم به همين جهت در خصوص ترور شهيد صادق گنجي مسئول فرهنگي ايران در پاكستان، فيلمي با نام عاشق صادق كه به زندگي همسر شهيد پرداخته است را فقط به سفارش دلم و براي نشان دادن تنفر خود از اين حركت ساخته ام.
اين كارگردان عنوان كرد: شهيد صادق گنجي كارهاي فرهنگي بسياري را در پاكستان به انجام رساند و اين فيلم همانند شهيد صادق گنجي و ديگر شهداي ترور غريبانه است.
روئين تن بيان داشت: مقام معظم رهبري صادق گنجي را به عنوان اولين شهيد بيداري اسلامي معرفي كرد و ايشان با توجه به مشغله هايشان در اداره‌ي مملكت به نكته بسيار مهمي اشاره كردند كه از چشم بسياري از هنرمندان اين مرز و بوم مغفول مانده بود و بعد از سخنان ايشان در اين زمينه اين موضوع به طور جدي پيگيري شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار