گزارش//

بيست و يكمين جايزه كتاب فصل خاتمه مي يابد

بيست و يكمين جايزه كتاب فصل با هدف معرفي 6 اثر برگزيده و 14 كتاب شايسته تقدير روز چهارم مهر ماه در سراي اهل قلم خاتمه مي يابد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران، در بيست و يكمين تجربه موسسه فرهنگي خانه كتاب در امر معرفي برترين آثار منتشر شده در هر كدام از دوازده ماه سال 6 كتاب به عنوان آثار برگزيده و 14 كتاب شايسته تقدير معرفي مي‌شوند.
بنابراين گزارش از آثار شايسته اخذ جوايز بيست و يكمين جايزه كتاب فصل مي‌توان به آثاري به قلم رضا اميرخاني، داريوش مهرجويي و عليرضا قزوه اشاره كرد.
گفتني است كه در بيست و يكمين دوره جايزه كتاب فصل، مسئولان برگزاري اين جايزه ادبي شاهد ارسال 3707 اثر به دبيرخانه بوده كه در پايان آماري مبني بر تفكيك موضوعي آنها به شكل 23 اثر با موضوع كليات ، 571 اثر با موضوع فلسفه و روانشناسي، 389 اثر ديني، 480 اثر علوم اجتماعي، 20 اثر با موضوع زبان، 72 اثر با محوريت علوم خالص و 502 اثر با موضوع علوم كاربردي ارائه شده است.
لازم به ذكر است كه تفكيك موضوعي باقيمانده آثار به شكل 213 اثر با موضوع هنر ، 689 اثر ادبي، 215 اثر با محوريت تاريخ و جغرافيا و 524 اثر در قالب موضوعي كودك و نوجوان است.
و خاطرنشان مي شود كه اختتاميه جايزه كتاب فصل 4 مهرماه سال جاري ساعت 16 تا 18 در سراي اهل قلم واقع در خيابان انقلاب اسلامي خيابان فلسطين جنوبي كوچه خواجه نصير پلاك 2 برگزار مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.