اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برابري همگان در برخورد قضايي مطالبه دانشجويان از دستگاه قضا

دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت ضمن تبيين مطالبات جنبش دانشجويي از دستگاه قضا گفت: دستگاه قضا با عملکرد مناسب خود مي‌تواند برابري همه مردم در برابر قانون را در جامعه براي همه اثبات کند.

مهدي اميريان دبير دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در مطالبات جنبش دانشجويي از دستگاه قضا گفت: مواضع جنبش دانشجويي و دفتر تحکيم وحدت از دستگاه قضا روشن است و رسيدگي به پرونده متخلفان قانون کشور امري است که بدون ترديد مطالبه مردم و دانشجويان است.
 
وي اضافه کرد: دستگاه قضا در اين امر نبايد گزينشي عمل کرده و جريان دانشجويي و مردم انتظار دارند که همان‌طور که پرونده متخلفان اختلاس 3 هزار ميلياردي به خوبي پيگيري شد، ديگر وعده‌هاي قضايي نظير مرتضوي، بازداشتگاه کهريزک، کوي دانشگاه و مسائل افرادي كه با نفوذ خود از قانون تخطي کرده‌اند نيز به سرعت رسيدگي شود.
 
وي خاطر نشان کرد: از همه مسئولان و رجل سياسي کشور درخواست داريم تا خود را براي رسيدگي متخلفان دستگاه قضا پيش‌قدم شده و خدمت‌گزاي ديگري در اين امر را انجام دهند.
 
اميريان تصريح کرد: رسانه‌ها و جريان‌هاي سياسي و جنبش دانشجويي درخواست مي‌كنيم رعايت اخلاق در زمره عملکرد خود قرار دهند و در مطالبه رسيدگي به پرونده متخلفان را تنها به دستگاه قضا سپرده و از دخالت دادن مسائل ديگر خودداري کنند.
 
دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت در پايان خاطر نشان کرد: با تشکر از زحمات دستگاه قضا بار ديگر از روي رسيدگي همه متخلفان را درخواست داريم تا بتوانيم شاهد اثبات برابري همه مردم در برابر قانون و تحقق آن در جامعه باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امیریان ، دستگاه ، قضا ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار