برگزاري نشست سمن هاي داوطلب در منطقه 9

نشست سمن هاي داوطلب ده گانه در مناطق پهنه جنوب غرب صبح امروز در سالن کنفرانس شهرداري منطقه 9 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به مناسبت روز جهاني سمن ها، دبير ستاد ساماندهي فعاليت هاي سمن ها در اين همايش گفت: در پي سخنان شهردار تهران دکتر قاليباف شهرداري همواره در پي تحقق به اين شعار است که نبايد نهادي صرفا خدمات رسان باشد و در واقع تبديل به نهادي اجتماعي و شهروند محوري را در دستور کار خود قرار دهد.
روزبهاني با اشاره به اهميت توسعه و پيشرفت طرح هاي خدمات شهري در سطح منطقه 9 افزود: پرداختن به مسائل و مشکلات کودکان و زنان که از اقشار آسيب پذير جامعه محسوب مي شود جزء بالاترين امتيازاتي که به حوزه فرهنگي شهرداري مي توان اعطا کرد.
در اين جمع که مدير عامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت هاي اجتماعي نيز حضور داشت به معرفي کارگروه سمن هاي ده گانه داوطلبيه مناطق پهنه جنوب غرب پرداخت.
در ادامه اين گردهمايي طرح ارتقاء مشارکت هاي اجتماعي توسط دکتر اوالي مدير امور مشارکت هاي اجتماعي سازمان رفاه خدمات تبيين شد.
بر اساس اين گزارش، انتظارات سازمان از مناطق، مديريت شهري از سمن ها از شهرداري مناطق اعلام وظايف شوراي هماهنگي مشارکت هاي اجتماعي منطقه در دستور کار اين جلسه قرار گرفت.
در اين نشست 120 دقيقه اي که با نيم ساعت تاخير آغاز شد به نقطه نظرات دبيران شوراي هماهنگي مشارکت هاي اجتماعي مناطق دبيران شوراياري ها ارائه شد./ز

برچسب ها: نشست ، سمن های ، داوطلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار