یاسوج/

كمیته اطلاع رسانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر در یاسوج تشكیل شد

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگیلویه و بویراحمد گفت: كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه كشور در یاسوج تشكیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'امین كمالوندی' در نشست تشكیل این كمیته افزود: با توجه به حجم بالای كار این جشنواره كمیته مستقلی برای تبلیغات و اطلاع رسانی با موضوع تئاتر و اجراهای این جشنواره تشكیل شد.
وی بیان كرد: این جشنواره از نهم آبان 91 و با حضور 15 گروه تئاتر از استان های تهران، فارس، خوزستان، قزوین، همدان، بوشهر و ایلام در یاسوج برگزار خواهد شد.
كمالوندی اظهار داشت: ستون تلخ، خیال، خشت خام خانه، تئوری دوست داشتنی،كابوس كشدار شادی،باید امشب برم، مرثیه ای برای یك مرده، دال، خانه شیشه ای، توهرگز نخواهی گشت، ننه دلاور،گالیدراك و آلرژی از آثار معرفی شده به این جشنواره است.
وی عنوان كرد: تئاترهای بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه كشور در سه سالن نمایش یاسوج شامل هنرنما، پلاتوی مرحوم 'حسین پناهی' و استاد 'یونس آبسالان' اجرا می شوند.
كمالوندی با اشاره به اینكه هیات داوران این جشنواره از سوی مركز هنرهای نمایشی تهران انتخاب می شود، ابراز داشت: سید 'محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه این جشنواره شركت می كند.
وی افزود: علاوه بر وزیر ارشاد دكتر 'حمید شاه آبادی' معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 'قادر آشنا' مدیركل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد نیز در این جشنواره حضور خواهند یافت.
كمالوندی گفت: از بین 15 گروه تئاتر شركت كننده در جشنواره فجر منطقه سه كشور دو گروه برتر به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه می یابند.
وی بیان كرد: آثار بیست و چهارمین جشنواره تئاتر فجر منطقه سه كشور از هشت تا 12 آبان 91 در یاسوج داوری و گروه های برتر تئاتر انتخاب خواهند شد./س
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.