خوزستان/

قهرماني حفاري در نيم‌فصل اول ليگ برتر تيراندازي كشور

سرپرست تيم تيراندازي ملي‌حفاري پس از قهرماني در نيم‌فصل نخست رقابت‌هاي ليگ برتر كشور، گفت: مسوولان از اين به بعد حساب ويژه‌اي روي تيم ما باز كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛سيدسالار محمدنيا اظهاركرد: ميزبان اين هفته از رقابت‌ها تيم مقاومت تهران و حريف ما در اين هفته آذربايجان غربي بود كه موفق شديم در تفنگ و تپانچه آن را شكست داده و با كسب 10 امتياز بازي، 28 امتيازي شويم و به صدر جدول برويم.

 

وي افزود: تيم مقاومت تهران و نيروي زميني ارتش نيز در جايگاه دوم و سوم جدول جاي گرفتند و اين در حالي است كه اين تيم‌ها بيشتر بازيكنان ملي‌پوش را در تركيب خود دارند و اين جا است كه بايد از بازيكنان ما براي كسب چنين جايگاهي، تقدير كرد.

 

سرپرست تيم ملي‌حفاري ادامه‌داد: تيم ما تنها تيمي است كه در جدول مسابقات بدون شكست به كار خود در نيم‌فصل اول پايان داد در حالي كه تيم‌هاي قدر مسابقات حداقل يك شكست را در كارنامه خود دارند.

 

وي خاطرنشان‌كرد: تيم ما اولين سال حضور خود را در ليگ برتر تجربه مي‌كند و جا دارد مسوولان استان از اين به بعد نگاه ويژه‌اي به تيم ما داشته باشند.

 

محمدنيا بيان‌كرد: تيم ما در آخرين بازي خود در نيم‌فصل اول عملكرد خوبي داشت و مانند بازي‌هاي گذشته خوب كار كرد. اين نتايج حاصل تمرينات مستمر پيش از مسابقات و طول مسابقات است.

 

وي اظهاركرد: ‌اكنون چهار بازي ديگر باقي مانده تا اين فصل از رقابت‌ها تمام شود ولي از آن جا كه در نيم‌فصل دوم با تيم‌هاي قدري روبه‌رو مي‌شويم، بايد با آمادگي بالاتري وارد مسابقات شويم.

 

سرپرست تيم ملي‌حفاري گفت: تا 16 آبان‌ماه فرصت داريم دو بازيكن به تركيب خود اضافه كنيم ولي باتوجه به روند صعودي كه داشتيم، تغيير زيادي را در تركيب نمي‌دهيم ولي شايد يك بازيكن جديد به تيم اضافه كنيم.

 

وي با بيان اين‌كه تيم ما اگر همين روند را ادامه دهد، مي‌تواند جزو سه تيم اول جدول خود را معرفي كند، افزود: ما 19 آبان‌ماه در سالن 80 خطه تهران ميزبان هستيم و بايد از اين فرصت براي بالابردن امتيازات خود نهايت استفاده را ببريم./س

 
برچسب ها: حفاری ، برتر ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.