انتقاد مجدد رامني از اوباما در ميان مردم فلوريدا

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم در جمع مردم فلوریدا ظاهر و از سیاستهای رقیب دموکراتش انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، میت رامنی گفت: مردم باید در این رویداد مهم سیاسی و سرنوشت ساز شرکت کنند. این در حالیست که باراک اوباما برخلاف ادعاها و وعده های چهار سال پیش خود ، در تلاش برای دست یابی به مسائل کوچک و کم اهمیت است.
فرماندار پیشین ایالت ماساچوست که در جمه اسپانیایی تبارهای آمریکا سخن می گفت ،ادامه داد: من بخاطر نزدیک شدن توفان سندی مجبور به لغو برنامه انتخاباتی فردای خود در ویرجینیا و عزیمت به اوهایو شدم. طرح نظام خدمات درمانی باراک اوباما شما و اعضای سالمند خانواده ما را از ابتدایی ترین نیازهای پزشکی و مراقبتی محروم خواهد کرد. رئیس جمهور آمریکا میلیونها دلار به بدهی های مردم این کشور افزوده است و در صورتی که رئیس جمهور شوم بار دیگر کشور را در مسیر صحیح خواهم داد. افزایش بهای مواد غذایی ، سوخت، بیمه درمانی و هزینه های روزمره زندگی ، مردم را زیر بار مخارج زندگی له کرده است. اوباما هیچ برنامه ای برای اصلاح این مشکلات ندارد. من و پل راین معاون اولم با برنامه پنج مرحله ای خود زندگی را برای شهروندان لذت بخش خواهیم کرد. کمک به رشد و پیشرفت صاحبان اصناف و اقتصادهای کوچک از مهمترین و اولویتهای کاری من است. هدف من کاهش مالیاتهای دریافتی از این اقتصادهای کوچک است. ما برای ایجاد میلیونها فرصت شغلی برنامه های مفصلی داریم. دموکراتها شعار می دهند « چند سال دیگر » و ما نیز می گوییم « تنها ده روز دیگر » ! رامنی گفت: مردم آمریکا همواره برای اهداف بسیار بزرگ تلاش کرده اند و من نیز در صورت موفقیت در این راه ، تلاش خواهم کرد.
برچسب ها: بین الملل ، رامنی ، اوباما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار