لاريجاني در بدو ورود به اردبيل:

رونق تولید نقطه کانونی توسعه هر استان است/ بايد رونق توليد را در بودجه‌هاي سنواتي لحاظ كنيم

رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به اردبیل اظهار داشت: نقطه کانونی حرکت توسعه‌‌اي در استان رونق تولید آن استان است كه بايد آن را در بودجه‌هاي سنواتي لحاظ كنيم.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در بدو ورود به اردبيل در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های سفر خود گفت: اردبیل استانی است که زمینه‌های پیشرفت آن فراهم است، این استان باید در زمینه‌های کشاورزی و صنعت تحرک داشته باشد علاوه بر این برخی از این پژوره‌های زیربنایی مثل راه‌آهن و یا برخی پروژه‌های صنعتی نیز باید مورد توجه کمک‌های دولتی و بودجه‌های سنواتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این سفر توجه بیشتري به رونق تولید و مسائل زیربنایی استان اردبیل در بودجه‌های سنواتی لحاظ می‌کنیم، گفت: مسئله مهم فعال شدن تولید در استان است.

 رییس مجلس در ادامه تصريح كرد: باید بررسی کنیم تا مشخص شود مشکلات و چالش‌هايی که در حوزه تولید در استان وجود دارد، چیست.

لاریجانی افزود: تلاش ما این است که هم در پروژه‌های زیربنایی مثل راه‌آهن و هم در موضوع تولید به وسیله تسهیلات بانکی رونق در این استان ایجاد کنیم.

وي همچنين خاطرنشان كرد: استان اردبیل استان بسیار مستعدی به لحاظ تولید است لذا باید در این راستا بسترهای آن فراهم شود.

رییس مجلس گفت‌وگو با فعالان اقتصادی را از دیگر برنامه‌هاي سفر خود به ادبيل عنوان کرد و گفت: فعالان اقتصادی لشگریانی هستند که تولید کشور را به حرکت در می‌آوردند، شنیدن مشکلات آنها و پیدا کردن راه‌هایی برای رفع مشکلات از دیگر اهداف سفر به استان اردبیل است.

لاریجانی در پايان تاکید کرد: فعالان اقتصادی هر شهر باید مورد توجه قرار گیرند تا انگیزه آن‌ها برای تولید و سرمایه‌گذاری بیشتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار