قم/

حضور واحدهاي صنعتي قم در نمايشگاه مصرف كالاي ايراني

واحدهاي صنعتي و توليدي مستقر در شهركهاي صنعتي استان قم در نمايشگاه مصرف كالاي ايراني در قزوين حضور يافتند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، جعفر فرشچي اظهار داشت:‌ اين نمايشگاه در راستاي به نماييش گذاشتن كالاهاي ساخت داخل و شناساندن بيش از بيش شهروندان با توان داخلي كشور برگزار گرديد.
وي افزود: همواره برگزاري نمايشگاه مي تواند مسير توليد تا مصرف را كوتاه و پل ارتباطي قوي و موثري بين واحد صنعتي با ذينفعان و شهروندان باشد تا واحد صنعتي ضمن بيان تنوع محصولات و توانمنديهاي صنعت به جمع آوري نظرات،‌ پيشنهادات و سلايق مخاطبان خود بپردازند.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعي قم يكي از مزاياي نمايشگاه مصرف كالاي ايراني را حضور واحدهاي توليدي و صنعتي از سراسر كشور عنوان كرد و گفت: در اين نمايشگاه واحدهاي صنعتي، توليدي از سراسر كشور به همت سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران گردهم آمده و محصولات كاملاً ساخت داخلي را معرفي و عرضه مي كنند.
وي يادآور شد: شركت شركهاي صنعتي قم نيز با درك جايگاه،‌ اهميت و نقش نمايشگاه ها و به خصوص نمايشگاه مصرف كالاي ايراني برنامه ريزي مناسبي را براي حضور در اين نمايشگاه انجام و پس از بررسي لازم خوشه كفش ماشيني قم و تعدادي از واحدهاي صنعتي را براي حضور در اين نمايشگاه دعوت كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.