تعيين جايزه براي تحويل سلاح در ليبي

مقامات ليبيايي از تعيين جايزه براي بازگرداندن سلاح ها در دست مردم اين كشور خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از البشير؛ مقامات ليبيايي با انتشار اين خبر در رسانه ها، افزودند: تاكنون تلاش هاي زيادي براي بازگرداندن سلاح ها در دست مردم انجام شده و از اين پس پاكسازي مناطقي كه در آنها شبه نظاميان حضور دارند، ادامه خواهد گرفت.
اين در حاليست كه تلويزيون العربيه از امتناع شهروندان ليبيايي از بازگرداندن سلاح هاي خود خبر داد و افزود: تاكنون شهروندان ليبيايي به دليل عدم امنيت و ثبات در كشور، درصدد بر زمين گذاشتن سلاح هاي خود بر نيامدند.
العربيه همچنين با اشاره به اينكه مردم ليبي همچنان سلاح را تنها وسيله دفاع از خود در برابر ناامني و بي ثباتي قلمداد مي كنند، از چالش هاي موجود در مقابل مقامات اين كشور براي جمع آوري تجهيزات نظامي سخن گفت.
اين شبكه تلويزيوني همچنين جوايز در نظر گرفته شده از جمله خودرو را به عنوان محركي براي بازگرداندن سلاح در ليبي معرفي كرد.
گفتني است؛ تاكنون براساس آمارهاي رسمي وزارت كشور، ليبي بيش از 15 هزار سلاح و تجهيزات جنگي در بين مردم اين كشور وجود دارد كه اين تعداد بالا از سلاح باعث بوجود آمدن نگراني هايي در مقامات بلندپايه ليبي شده است.

برچسب ها: سلاح ، تحویل ، لیبی ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار