با اجرای بیش از 80 عنوان برنامه فرهنگی انجام می شود ؛

گرامی داشت هفته ولایت در منطقه 19

شهردار منطقه 19 از اجرای 85 عنوان برنامه فرهنگی و تفریحی در نواحی پنجگانه این منطقه به مناسبت هفته ولایت خبر داد.

 به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19 ،  مهندس عباداله فتح الهی گرامیداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و تأمین امکانات اوقات فراغت شهروندان را از اهداف برنامه های اجرایی این هفته دانست و گفت: در این راستا جشنهای عید غدیر و سالروز ولادت امام هادی (ع) همراه با برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی، مدیحه سرایی و مولودی خوانی و نیز تجلیل از سادات منطقه در قالب ویژه برنامه «شجره طیبه» اجرا می شود. 
وی ادامه داد: برای گرامیداشت هفته ولایت نمایشگاه و کارگاه عکس با همین موضوع در سرای محله بهمنیار برگزار می شود و شهروندان می توانند از روز دوشنبه به این نمایشگاه مراجعه و از آثار عرضه شده دیدن کنند.
فتح الهی یکی از برنامه های قابل توجه و مؤثر این هفته را برگزاری سلسله نشستهای شور و یا شعور حسینی دانست و تصریح کرد: این برنامه در قالب 5 نشست تخصصی در مورد اجرای صحیح مداحی و مرثیه سرایی ویژه ایام محرم و صفر برگزار می شود. در این برنامه که از 9 لغایت 25 آبان در سالن کنفرانس شهرداری ناحیه یک این منطقه اجرا می شود، جوانان و نخبگان محله نیز حضور دارند.
شهردار منطقه در ادامه برگزاری مسابقات نقاشی و ورزشی، جشنواره غذایی، دیدار از خانواده های معظم شهدا و سادات، برگزاری مراسم ویژه شهادت حسین فهمیده و روز جوان، گرامیداشت روز فرهنگ عمومی، برنامه های روز جهانی حمایت از بیماران کلیوی و دیابت وگرامیداشت روز تکریم خانواده را از دیگر برنامه های فرهنگی هفته ولایت عنوان کرد.
به گفته فتح الهی در این هفته همچنین کارگاهی با عنوان «شناخت حقیقی روز مباهله»  همراه با برپایی تریبون آزاد در روزهای 11 و 13 آبان به ترتیب در مساجد الزهرا در خانی آباد نو جنوبی و صاحب الزمان در خانی آباد نو شمالی تشکیل می شود. در این کارگاه آموزشی علما، دانشجویان و شهروندان حضور دارند.
وی همچنین گفت: تکریم بازنشستگان حوزه شهری و آموزش و پرورش ناحیه 4، برگزاری مراسم انتخابات آزاد شهردار مدرسه در مدارس راهنمایی دخترانه و پسرانه یاران مهدی و شهدای گلریز، مراسم روز دانش آموز، برگزاری جشنواره بهترینها از دور ریختنی ها و تور گردشگری در مراکز و سرای محلات ناحیه از دیگر برنامه های این حوزه هستند که در هفته ولایت اجرا می شوند./ف
برچسب ها: ولایت ، برنامه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار