اهواز/

نمایشگاه اقوام و عشایر زاگرس‌نشین در اندیمشک برپا شد

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک از برپایی همایش و نمایشگاه اقوام و عشایر زاگرس‌نشین با همکاری بخش خصوصی خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، کورش ایزدمهر اظهار داشت: به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر با همکاری بخش خصوصی همایش و نمایشگاه بزرگ اقوام و عشایر زاگرس نشین به مدت 10 شب برپا شده است.

وی افزود: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، فارس و چهارمحال و بختیاری در طول برپایی نمایشگاه در پارک بزرگ اندیمشک با اجرای برنامه‌های متنوع به معرفی فرهنگ و آداب و رسوم  خود می‌پردازند.

ایزدمهر همچنین توضیح داد: عرضه و پخت نان و غذاهای محلی، نصب سیاه چادر عشایری، اجرای موسیقی، شاهنامه خوانی و برگزاری بازی‌های محلی از جمله برنامه‌هایی است که استان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه اجرا می‌کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک در ادامه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بزرگ اقوام و عشایر زاگرس نشین، تولیدات سنتی و محلی از قبیل غذاها و شیرینی‌های محلی، سوغات و صنایع دستی شهرستان اندیمشک نیز عرضه شده است.

به گفته وی، همه محصولات در این نمایشگاه با تخفیف 10 درصد عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه تا 14 آبان ماه از ساعت 6 تا 23 از نمایشگاه بازدید کنند./ج1

برچسب ها: اهواز ، نمایشگاه ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.