تشديد برخورد با تخلفات ترافيکي در جاده هاي ايلام

فرمانده پليس راه ايلام از تشديد برخورد با تخلفات ترافيکي در محور هاي مواصلاتي استان در زمستان امسال خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ" فضل ا.. شيري" فرمانده پليس راه استان ايلام  با بيان اين خبر گفت: همزمان با شروع فصل سرما و در اجراي طرح زمستانه پليس راه ‏برخورد با تخلفات ترافيکي در محور هاي مواصلاتي و جاده هاي استان ايلام تشديد مي شود.
 وي در ادامه گفت: در اين راستا برنامه ها و طرح هاي مختلفي از سوي فرماندهي پليس راه نيروي انتظامي استان ايلام تدوين و طراحي شده است . 
سرهنگ "شيري" تصريح کرد:طرح تشديد اقدامات کنترلي در سطح جاده هاي استان توسط پليس راه اجرا شده است و بيشترين تمرکز بر روي وسائل نقليه عمومي مسافر بر و بار بر بوده است .
فرمانده پليس راه استان ايلام گفت: چون وسائل نقليه عمومي مسافر بر و باربر از حساسيت ويژه اي برخوردارند و لفظ  استفاده عمومي از آنها وجود دارد ، سعي شده با برخورد با تخلفات اين گونه وسائل نقليه از حوادث شديد جلوگيري شود.
 وي ادامه داد: در اين رابطه چندين طرح ترافيکي انتظامي در محورهاي ارتباطي استان ايلام اجرا  و کار برخورد با متخلفان نيز تشديد شده است .
اين فرمانده انتظامي خاطر نشان کرد:اکثر تخلفات روي داده در رابطه با کمربند ايمني ، تخلفات حادثه ساز مانند سرعت،سبقت ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه ، صورت وضعيت و بارنامه بوده است .
"شيري" با اشاره به شروع فصل بارندگي و نزولات آسماني و لغزنده بودن جاده ها بيان داشت : به رانندگان توصيه مي شود قبل از هر سفر خودرو خود را از نظر فني کنترل کنند .
فرمانده پليس راه انتظامي استان ايلام گفت: داشتن تجهيزات ايمني مناسب در فصل سرما،تردد با خودروهاي فاقد نقص فني ، لاستيک مناسب و رعايت فاصله مناسب با وسيله نقليه جلويي مانع بروز سوانح رانندگي در استان ايلام مي شود./ف
برچسب ها: برخورد ، تخلفات ، ترافیک ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار