ليونل مسي آرزوي كودكي معلول را برآورده كرد+فيلم

گابريل مونيز يک کودک برزيلي 11 ساله است که مدت ها روياي ديدن لئونل مسي را در سر مي پروراند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  فوتبال آنلاين گابريل مونيز يک کودک برزيلي 11 ساله است که مدت ها روياي ديدن لئونل مسي را در سر مي پروراند و اين روياي او بالاخره به حقيقت پيوست . او که از طريق تبليغات خواسته ي خودش را به عنوان يک کودک بيان کرده بود،قلب مردم را به دست آورد و در پايان به خواسته اش رسيد.

 اين کودک از بدو تولد از مچ به پايين پا ندارد. خانواده ي او فکر مي کردند که گابريل براي داشتن يک زندگي عادي مشکلات فراواني خواهد داشت اما او زماني شروع به راه رفتن کرد که کمتر از 1 سال سن داشت. نسبت به کودکان ديگر براي مونيز خيلي طول کشيد تا بتواند بپرد و يا فوتبال بازي کند اما  بالاخره موفق شد.گابريل در  زندگي هيچ چيز را از فوتبال بازي کردن بيشتر دوست ندارد.

   او بدون هيچ کفشي فوتبال بازي مي کند و فقط در زمان هايي که باران مي آيد از پروتزهايش براي جلوگيري از ليز خوردن استفاده مي کند. نگاه کردن به اين كودك برزيلي در هنگام بازي بسيار شگفت انگيز است. او بسيار سريع و  با استعداد است و هر کاري که در توانش باشد انجام مي دهد تا حرکات اسطوره ي خود يعني ليونل مسي را تقليد کند.بالاخره او اين فرصت را پيدا کرد تا به کمپ تمرين بارسلونا برود و با بازيکنان بارسا ديدار کند.


  گابريل با هم وطنانش دني آلوز و آدريانو صحبت کرد و از ديدن آنها بسيار خوشحال شد اما لحظه ي رويايي زماني به وجود آمد که ويلانووا آمد از گابريل پرسيد که آيا با همه ملاقات کرده اي و او پاسخ داد : من هنوز لئونل مسي را نديده ام .


   و بالاخره جادوگر آرژانتيني وارد شد . او و گابريل شروع به بازي کردن با توپ در اطراف زمين کردند و مسي با ديدن حرکات گابريل بسيار شوکه شده بود به گفته ي خود او اين باور نکردني است که گابيتو را در حال دريبل زدن و دويدن ببيند.

  گفتني است بارسا با وي قراردادي را امضا كرده كه طي آن ضمن بازي در لاماسيا بتواند خرج تحصيل و درمانش را به دست بياورد.

 

برچسب ها: لیونل مسی ، کودک ، معلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
2506
۱۵:۳۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۱
مثل بازیکنان فوتبال ما که اسوه جوانمردی اند.
-
محمود
۱۴:۰۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۱
واقعآ آدم این بازیکن ها رو می بینه خوشحال میشه ورزش یعنی پهلوانی.
آخرین اخبار