ليگهاي كاراته بانوان پيگيري مي شود

هفته سوم ليگ هاي کاراته بانوان اعم از سوپر ليگ برتر ، اينده سازان و جوان پنجشنبه 11 و جمعه 12 ابان در مجموعه ورزشي کبکانيان دنبال مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، هفته سوم از ليگ آينده سازان كاراته بانوان در حالي برگزار مي شود كه تكليف تيم هاي صعود كننده با گروه نهايي در اين دوره مشخص مي شود.
16 تيم در ليگ آينده سازان شركت كردند مجموع اين 16 تيم در 4 گروه 4 تيمي جاي گرفتند.
پس از انجام مسابقات دوره اي تيم هاي اول و دوم هر گروه به صورت ضربدري با تيم هاي ديگر مبارزه خواهند كرد تا در نهايت تيم قهرمان اين دوره از رقابتها مشخص شود.
در گروه اول تيم دانشگاه آزاد اسلامي در صدر جدول نشسته و هيئت آذربايجان شرقي و آريا تهران با  اندكي اختلاف در صدر كسب رتبه اول هستند.
در گروه دوم مقاومت بسيج بسيار خوش درخشيده و با اقتدار در مكان اول تكيه زده است،‌هيئت كاراته مازندران و هيئت كاراته گلستان نيز به ترتيب در جايگاه دوم و سوم جدول قرار گرفته اند .
در گروه سوم تيم هيئت كاراته فارس صدرنشين است و تيم هاي دهلران كردستان و همراه اول به ترتيب دوم و سوم هستند.
و در گروه چهارم نيز  هيئت كاراته كرمانشاه در جايگاه نخست ايستاده و اين درحالي است كه تاكنون هيچ باختي را تجربه نكرده است و تيم شيتوريو كوبه اوزاكا نيز در مكان دوم قرار گرفته است.
در ليگ برتر كاراته بانوان نيز تيم ها در 2 گروه جاي گرفته اند.
در گروه يك تيم علمدار كربلا توانسته با اقتدار و با كسب 12 امتياز در صدر جدول رقابتها در گروه 1 بايستد و تيم هاي هيئت كاراته آذربايجان شرقي با 6 امتياز در جايگاه دوم است اين تفاضل امتياز حاكي از آن است كه كار هيئت كاراته آذربايجان شرقي در اين دوره كمي دشوار است و براي رسيدن به صدر جدول رقيب قدرتمندي را بايد از پيش روي بردارد.
دلفين سياه در اين گروه در مكان سوم قرار گرفته.
در گروه دوم تيم مقاومت بسيج نيز با كسب 12 امتياز در مكان نخست رقابتها قرار دارد و حريف بسيار پرقدرتي براي تيم علمدار كربلا در دوره هاي نهايي و فينال مسابقات به شمار مي رود.
تيم مناطق نفت خيز جنوب هم كه در جايگاه دوم ايستاده حريف پرقدرتي است و با يك بدشانسي فقط موفق به كسب 9 امتياز در هفته قبل شد و نتوانست طعم شيرين صدر جدول را بچشد.
تيم هيئت كاراته مركزي هم با 6 امتياز در مكان سوم قرار گرفت.
اما وضعيت تيم ها در سوپرليگ بسيار جالب و ديدني است.
تيم دانشگاه آزاد در اين دوره از مسابقات با وجود اينكه بهترينهاي كاراته بانوان را در تيم خود جمع كرده اما پس از چند هفته هنوز نتوانسته در صدر جدول رقابتها قرار بگيرد.
تيم علمدار با كسب 12 امتياز صدرنشين سوپر ليگ كاراته بانوان است.
تيم دانشگاه آزاد اسلامي با 9 امتياز در تلاش براي رسيدن به مكان نخست جدول مسابقات است و هم اكنون در پله دوم ايستاده.
اما تيم قهرمان سال گذشته يعني فولاد مباركه سپاهان با 6 امتياز اميدي براي رسيدن به جايگاه نخست را ندارد و هم اكنون در مكان سوم رقابتها ايستاده اما تمام تلاش خود را مي‌كند تا تيم تازه نفس عملدار را از پاي درآورده و حداقل به جايگاه دوم برسد چرا كه اميدوار است تيم علمدار با شكستي كه در برابر تيم دانشگاه آزاد خواهند داشت از جايگاه اول بيرون رفته و فولاد با تمام توان مي‌كوشد تا عنوان نائب قهرماني را به نام خود ثبت كند./ق
برچسب ها: کاراته ، دهگلان ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار