بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي تهران

رؤسای قوا با عملکرد مدیریتی خود چشمه‌های اختلاف و تفرقه را بخشکانند

بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي تهران با انتشار بيانيه‌اي خواستار وحدت ميان رؤساي قوا و از بين بردن تفرقه‌هاي دشمن در کشور شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران بزر گ‌ بيانيه‌اي را براي وحدت ميان مسولان نظام منتشر کرد.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" امروز ما احتیاج داریم به اتحاد و یکپارچگی..... دل‌ها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربان‌تر کنید. یک مقدار از جرأتی که دشمن در سال‌های گذشته پیدا کرد به خاطر اختلافات بود."

" مقام معظم رهبری"

بی‌تردید جهش بلند سي ساله ملت بزرگ ايران به سوي پيشرفت و ترقي و درخشش ستاره اقبال مردم ايران بر پيشاني جهان و پيشاهنگي علمی جوانان ما راهگشايي براي همه جوانانی گردیده كه مي‌خواهند بدون حضور بيگانگان سرنوشت خويش را رقم زنند.

گذر انقلاب اسلامی از پیچ وخم‌های توطئه بیگانگان همواره يكي از پرشكوه‌ترين مجاهدت‌ها و حركت‌هاي ملت ما در جهت ساختن نسل‌ها و فتح قله‌هاي افتخار بوده است.موفقیت این حركت در گروي دل، انديشه، زبان و قلم مسئولین و مشاركت فعال، جدي و هماهنگ ارکان نظام است.

تلاش امید آفرین نخبگان، دانشمندان و مدیران هوشمند نظام در مراکز اجرائی، دانشگاهی، صنعتی و برنامه ریزی کشور متاثر از رویکرد مدیریتی و اجرایی مسئولین نظام می‌باشد و هرگونه تفرقه، تشتت و فرافکنی در سطوح عالی مدیریتی و اجرایی کشور، آنان را آزرده خاطر می‌سازد و چرخه جهش علمی و پیشاهنگی انقلابی را با دشواری مواجه می‌سازد.

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران بزر گ‌ با بررسی نحوه همکاری و هماهنگی بین سران سه قوه کشور، نگرانی جدی خود را از نحوه تعامل بین آنان اعلام می‌دارد. قطعا روش کنونی تعامل بین روسای قوای سه گانه کشور، نه تنها با رهنمودها و منویات حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و مطالبات حقیقی مردم همسوئی ندارد بلکه به نوعی امید دادن به دشمنان قسم خورده و کیینه توز نظام مقدس اسلامی است.

برای خدمتگزاران و دلسوزان انقلاب و همه کسانی که دل در گروه آرمان‌های شهیدان این انقلاب دارند قابل قبول نیست که پس از مدت کوتاهی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز مسئولان کشور از اختلافات و جنجال‌های سیاسی فرصت‌سوز و دشمن شاد باز هم شاهد تشدید اختلافات، بین روسای سه قوه نظام باشیم. روسای قوا باید ترویج عملی آموزه‌های بلند اسلامی را در عملکرد مدیریتی خود به مردم و جهانیان نشان دهند و چشمه‌های اختلاف و تفرقه را بخشکانند.

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران بزرگ‌ بار دیگر مسئولین بلند پایه قوای سه‌گانه را به تبعیت از فرمایشات ولی امر مسلمین و پیگیری موارد اختلافی از مجاری قانونی فرا می‌خواند. فرصت باقیمانده تا انتخابات بعدی ریاست جمهوری باید به فرصت ادامه خدمتگذاری به ملت و اتمام کارهای ناتمام و ایجاد فضای شاداب برای حضوری شکوهمند در انتخابات آتی مبدل گردد و گرنه داغ فرصت‌سوزی بر پیشانی آنانی می‌ماند که دل ملت را با اقدامات نسنجیده خود آزرده و هزینه اهمال در وظایف راهبردی خود را بر دوش ملت می‌گذارند.

و من الله توفیق و الیه المصیر

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، علم و صنعت، شهید بهشتی، شهید رجایی، مالک اشتر، سوره و صنعتی شریف.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: بیانیه ، اساتید ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار