کنفرانس رسانه اي دستيار سرمربي تيم فوتبال استقلال؛

صالح: سه امتياز بازي گهر را مي خواهيم/پورمند: استقلال از همه لحاظ بزرگ است

کنفرانس خبري تيم هاي گهر استيل آذين درود و استقلال تهران هم اکنون در سازمان ليگ در حال برگزاري است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، مجيد صالح دستيار سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در نشست خبري پيش از بازي با گهر گفت: من هر سه امتياز بازي مقابل گهر را مي خواهم.

در کنفدراسیون مطبوعاتی تیم استقلال، مجید صالح در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد بازی گذشته تیم استقلال با صنعت نفت و تراکتور سازی گفت: بازی ما با تيم هاي نفت و تراکتور سازی برای ما تمام شده و فردا یک روز تازه است.
 

صالح در ادامه افزود: ما باید روند رو به رو رشد خودمان را ادامه دهیم و برای ما فردا یک روز حساس و نقطه عطف است و باید هر سه امتیاز بازی را در آزادی بگیریم.

وي تصريح کرد: در سال های گذشته تیم های شهرستانی که در مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گرفتند خود را از قبل بازنده می‌دانستند، ولی در حال حاضر این تیم ها سخت کوش شده و در زمین بازی تمام سعی خود را برای کسب تمام امتیاز بازی می‌کنند.

وی در ادامه در خصوص تیم گهر گفت: تیم گهر تیم جوان و با انگیزه است، و من به آقای مایلی کهن تبریک می‌گویم زیرا که ایشان متخصص در کشف استعداد هستند و من امیدوارم که اندیشه های ایشان در این بازی و بازی های بعدی در تیم شان نمایان خواهد شد و ایشان مربی بزرگی هستند و قطعا گهر با وجود این سرمربی موفق خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص دو بازیکن این تیم به نام های رودریگو توزی و فابیو جانواریو گفت: احتمال حضور توزی در تیم بسیار ضعیف است ولی در مورد جانواریو درحال مذاکره هستیم که بعد از تعطیلات به تیم برگردد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت مصدومان این تیم گفت: مصدومیت هاشم بیک زاده در بازی با نفت هنوز برطرف نشده و تنها غایب ما در بازی فردا هاشم بیک زاده می‌باشد.

صالح افزود: تیم استقلال با تمام مشکلاتی که داشته حرفه ای بودنش را ثابت کرده و با وجود اینکه نسبت به تیم های دیگر خیلی دیر پول های خود را دریافت کرده بودند حرفه ای بودنشان را نشان داده و از لحاظ فنی بچه های برای این تیم کم نگذاشتند.



*علیرضا پورمند: استقلال از همه لحاظ بزرگ است

سرمربي تيم فوتبال گهر استيل آذين افزود: استقلال تیم بزرگی است هم از لحاظ تعداد طرفدار کادر فنی و مهره بزرگ است وی با این وجود اشاره کرد امیدوارم برای برد به مصاف این تیم می رویم.

وی افزود: من فکر می کنم گهر فقط درظاهر میزبان است چون ما باید در آزادی به مصاف گهر برویم، برای این بازی محمود شفیعی و رضا کاردوست محروم هستند و هملت میختاریان مصدوم است.

پورمند راجع به آمدن مایلی کهن به گهر گفت: مایلی کهن مربی بزرگی است دوباره مربی تیم ملی بوده، وی آدم کار بلدی است و مسئولان گهر بهترین کار را کردند و وی را به گهر آوردند.

وی تصریح کرد: جایگاه مناسبی نیست مسلما گهر بالای جدول می آید به شرطی این که از لحاظ نفرات کامل بشویم مشکل گهر نداشتن با بازیکن است که ان شاله حل شود.

پورمند خاطر نشان کرد: با هیچ بازیکنی قطع همکاری نمی کنیم بلکه سعی می کنیم بازیکن را راهنمایی کنیم راجع به مسأله محمد پروین هم آقای آیت اله زاده تصمیم گرفتند ما هیچ وقت به باشگاه پیشنهاد اخراج نیم دهیم با این همه تفاسیر من اصولم را زیر پا نمی گذارم هر بازیکنی که به تمرینات نمی آید بازی نخواهم داد.

زارعی در بازی قبل مصدوم بود پروین هم به خاطر جشن عروسی خود و مصدومیت در تمرینات حاضر نبود به خاطر همین به این دو در بازی قبل بازی ندارم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار