بارشها به شرق کشور مي رسد

مديرکل پيش بيني وضع هواي کشور گفت: فردا رگبار و رعدو برق و وزش باد در نيمه شرقي و مناطق جنوبي کشور رخ مي دهد و از بعدازظهر فردا بتدريج بارش در مناطق جنوبي قطع شده و دامنه بارش ها محدود به استانهاي شرقي کشور خواهدشد.

عبدالرضا اميدوار، مديرکل پيش بيني وضع هواي کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، درخصوص وضعيت آب و هواي امروز کشور گفت: براساس پيش بيني هاي بعمل آمده، امروز براي مناطق جنوب غرب، جنوب، نواحي مرکزي، دامنه هاي البرز، سواحل در ياي خزر ابري، بارش باران، گاهي با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پيش بيني مي شود.

وي افزود: فردا رگبار و رعدو برق و وزش باد در نيمه شرقي و مناطق جنوبي کشور رخ مي دهد و از بعدازظهر فردا بتدريج بارش در مناطق جنوبي قطع شده و دامنه بارش ها محدود به استانهاي شرقي کشور خواهدشد.

اميدوار تصريح کرد: بارشها تا روز چهارشنبه در استانهاي شرقي ادامه خواهد داشت و همچنين امروز شمال خليج فارس مواج  پيش بيني مي شود.

مديرکل پيش بيني وضع هواي کشور گفت: امروز در استانهاي گيلان، مازندران و سپس گلستان بارش ها از شدت بيشتري برخوردار است و از اين رو در برخي نقاط استانهاي فوق آب گرفتگي معابر پيش بيني مي شود.

اميدوار در خصوص پيش بيني آب و هواي استان هاي تهران و البرز گفت: آسمان استانهاي تهران و البرز امروز نيمه ابري تا ابري در پاره اي نقاط رگبارو رعدو برق و گاهي وزش باد پيش بيني مي شود./س
برچسب ها: بارش ، آب و هوا ، آب گرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار