آيت‌الله ممدوحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ادعاهاي اصلاح‌طلبان تنور انتخابات را به نفعشان داغ نمي‌کند

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مواضع ضد و نقيض و دوپهلوي اصلاح‌طلبان براي اين است که بگويند ما هستيم، اما اين ادعاها تنور انتخابات را داغ نمی‌کند بلکه فقط آب در آسیاب دشمن و بدخواهان نظام می‌ریزد.

آيت الله ممدوحي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات يکي از اصلاح‌طلبان مبني بر اينکه "ما به هيچ عنوان در انتظار چراغ سبز حاکميت نبوده و نيستيم، چراغ را ما بايد سبز کنيم" گفت: جریان فتنه جریانی منفور است که جایگاهی در بین مردم ندارد، این جریان با توجه به دیدگاه‌های منفی مردم درصدد است تا کاندیداهای سفید را به عرصه انتخابات روانه کند و به دروغ و ریا آنها را در معرض آرای مردم قرار دهد.

وي در ادامه به ادبيات ابزاري اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات اشاره کرد و افزود: اين سخنان تنها با هدف مطرح کردن و بزرگ نمايي اين جريان صورت مي‌گيرد، در حاليکه تمامي اين تبليغات و ادعاها نتيجه اي معکوس و منفي در پي خواهد داشت.

آيت‌الله ممدوحي همچنين تصريح كرد: مردم ایران به طور حتم نمی‌توانند این گذشته را نادیده گرفته و اجازه دهند که عناصر فتنه که نظم کشور را پس از انتخابات به هم ریختند، دوباره وارد صحنه شوند و به روش‌های غلط خود ادامه دهند.

عضو جامعه مدرسين حوزه در پايان خاطر نشان کرد: امروز هدف اصلاح‌طلبان از اظهارت ضدونقیض و دوپهلو این است که بگویند ما هنوز هستیم، اما باید بدانند که با این شرایط اصلاً نمی‌توانند وارد انتخابات شوند چرا كه اظهارات آنها امروز تنور انتخابات را داغ نمی‌کند بلکه فقط آب در آسیاب دشمن و بدخواهان نظام می‌ریزد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار