سردار نقدي در مراسم تجديد ميثاق بسيجيان با امام راحل:

ارتباط با آمريکا بيعت با يزيد است /راه شهادت طلبانه‌اي تا رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر جهان ادامه دارد

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:راه شهادت طلبانه‌اي که امام(ره) به ما آموخت نسل به نسل و سينه به سينه منتقل شده و تا رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر جهان ادامه دارد و معتقدم ارتباط با آمريکا بيعت با يزيد است و ما هيچ گاه بيعت با يزيد را نخواهيم پذيرفت.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار نقدي صبح امروز در مراسم تجديد ميثاق بسيجيان با امام راحل در مرقد امام خميني (ره)، بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران را شخصيتي خواند که با تمام شکوه که پاسخي به نداي حل من ناصر ينسرني امام حسين (ع) بود و پرچم هيهات من الذله امام حسين (ع) را در اوج اقتدار همزمان با اوج جاهليت استکبار گرايان برافراشت و بيداري تمام ملت‌ها شد.

وي اظهار داشت: اي امام راحل سپاسگذاريم که امروز فرصت دادي با تمام عاشقان کربلايي که تحت عنوان بسيج به حضورت شرفياب شدند  با شما تجديد ميثاق کنيم.

وي افزود: اماما شهادت مي‌دهيم در تمام فراز و نشيب‌ها و توطئه‌هاي دشمن بسيجيان پاي عهد خود مانده‌اند و با معرفت و بصيرت ولايت را درک کرده‌اند و عهد مي‌بنيديم تا آخرين نفس و قطره خونمان تا زماني که پرچمت را به دست امام زمان(عج) برسانيم پاسدار حريم ولايت باشيم.
سردار نقدي با اشاره به سياه نمايي هاي استکبار جهاني و تلاش گسترده رسانه غرب تاکيد کرد: هيچ يک از اين تلاش‌ها بسيجيان را فريب نداده است و همانطور که امام خامنه‌اي مدظله العالي شهادت دادند "بسيج با بصيرت‌تر از همه در عرصه فتنه ظاهر شد"، فتنه‌اي که دشمنان به راه انداختند و فريبنده‌ترين حيله‌ها را در آن به کار بردند اما هيچ يک از بسيجيان فريب نخوردند امروز هم در هر شرايطي، چه در شرايط توطئه سياست کارانه چه در جنگ چه در خرابکاري هاي فرهنگي و شبهه آفريني‌هاي در بنيان‌هاي ديني و چه در توطئه اقتصادي، توطئه در هر عرصه‌اي و با هر حجمي که باشد بسيجيان تحت امر ولايت با آن مقابله مي‌کنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين واقعه شهادت بسيجيان در چابهار را نماد پايبندي به ولايت از سوي بسيجيان ارزيابي کرد و ادامه داد: بسيجي امروز با همان منطق، اعتقاد و باوري است که شهيد فهميده در دوران دفاع مقدس بود و امام راحل(ره) او را رهبر خود ناميدند.

وي خاطر نشان کرد: راه شهادت طلبانه‌اي که امام(ره) به ما آموخت نسل به نسل و سينه به سينه منتقل شده و تا رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر جهان ادامه دارد.

وي درس دومي که امام(ره) به بسيجيان داد را سازش ناپذيري و تسليم نشدن در برابر دشمنان خواند و افزود: اين درس تا پيروزي خون بر شمشير ادامه دارد و همانطور که بزدلان و جاهلان در هر فراز و نشيني در مورد سازش با دشمن حرف مي‌زنند و با طرح هر توطئه‌اي از سوي استکبار زمزمه‌هاي سازش سر مي‌دهند بسيجيان بالعکس با اقتدار تا پيروزي کامل انقلاب اسلامي در سطح جهان به مقابله با استکبار مي‌ايستند.

سردار نقدي تاکيد کرد: ملت ايران  35 سال تلاش جانبازي و خون دل خوردن‌هايشان را با يک تحريم نفتي از دست نمي‌دهند و دشمن خود را به خوبي شناخته و در مقابل آنان با تمام قوا ايستادگي مي‌کنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطر نشان کرد: امروز در مرقد امام(ره) اعلام مي‌کنيم ارتباط با آمريکا بيعت با يزيد است و ما هيچ گاه بيعت با يزيد را نخواهيم پذيرفت.

وي ادامه داد:‌ ملت ايران در برابر ظلم و استکبار ايستادگي کرده و راه امام(ره) خود را ادامه خواهند داد و با مقاومت و ايستادگي در برابر دشمن، جهانيان را هر روز بيش از پيش از جنايات استکبار جهاني آگاه مي‌کنند.

سردار نقدي تاکيد کرد: امروز دشمنان در عرصه جهاد با نفس با خود سازي وارد شدند و بايدبه نحوي مطلوب در برابر توطئه‌هاي آنان ايستاد.

وي در پايان با اشاره به لحظه شماري بسيجيان براي جنگ دوشادوش با فلسطينيان، خاطر نشان کرد: انشاالله بتوانيم تکاليفمان را آن طور که امام خامنه‌اي (مدظله العالي) مي‌خواهند به نحو مطلوب انجام دهيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بسیجیان ، جنگ ، امام راحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار