پس گردنی سعید سکویی به سازگارا و گنجی در پراگ ! + تصاویر

در حالیکه ضد انقلاب ها در رسانه های اختصاصی شان اصرار بسیار زیادی به این موضوع دارند که دیگر باهم متحد شده اند، سعید سکویی سلطنت طلب لس آنجلسي در برنامه تلویزیونی اش برخی از سردمداران فتنه شاخه خارج از کشور را تهدید به پس گردنی و ضرب و شتم کرد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سکویی در حالی که از شدت عصبانیت رگهای گردنش بیرون زده بود اظهار داشت :" سازگارا دم دست من بیاید پس گردنی بهش می زنم تا (...) سینه خیز برود و منتظر باشد و برگردد! این آقا باید جواب مردم را بدهد ! اکبر گنجی اش هم همینطور.  بزرگ و کوچک این دوزاری ها همینطور ."









وی در ادامه  در حالیکه دو دستی بر سر خود می کوبید  خطاب به رضا ربع پهلوی و طرفداران سلطنت طلب وي می گوید :" خاک بر سرما اگر نفهمیم و باز بغل دست این کره خر ها بنشینیم. اگر بشینیم یا ابله ایم یا به یک طریقی با اینها یک رابطه ای داریم و یا با اربابانشون! آخه من با چه زبونی صحبت کنم که شما بفهمید؟! "
لازم به ذکر است؛ همزمان با پایان کنفرانس دو روزه  ضد انقلاب ها  تحت عنوان اتحاد برای دمکراسی، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با انتشار گزارشی در وبسایتش با نفی اتحاد میان اپوزیسیون ، آن را تلاشی ناکام از سوی سازمان سیای امریکا عنوان نموده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
علی
۰۲:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
قدرتی نداره