وقتي رياکاري اصلاح طلبان کشف حجاب مي شود!+ تصاویر

روایت رفتارهای متناقض و ریاکارانه اصلاح طلبان فعال در فتنه 88 که پس از ناامیدی و شکست از مردم ، نیمه پنهان هویت واقعی خود را به نمایش و قضاوت افکار عمومی می‌گذارند امروز رفته رفته شكل‌هاي جديدتري به خود مي‌گيرد.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ بررسی حوادث فتنه انگیز سال 88 نشان می دهد که مهره های فعال این حادثه شوم چگونه با استفاده از فضای گرگ و میش آن دوران قصد سوء استفاده از احساسات و اعتقادات مردم را داشته اند. شرایط بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور باعث شد تا حق و باطل درهم آمیخته شود و عده ای برای سیاه نمایی و وارونه نمودن حقیقت و تحت تاثیر قرار دادن افکارعمومی و افرادِ ساده دل سعی کنند تا با استفاده ابزاری از دین و مناسک دینی از احساسات آن ها به نفع خود استفاده کنند.

در این میان مردم مومن و متدین با آشکار شدن خیانت های این دسته از سران فتنه و مهره هایشان بریدندو آنان را طرد کردند . اما عده ای از رفقای گرمابه و گلستان آن ها همچنان اصرار دارند که از هر تلاشی برای اثبات دروغ های خود استفاده کنند.

بازگویی رفتارهای دوگانه و متناقض خانواده حمید رضا جلایی پور مدیر مسئول روزنامه‌های زنجیره ای دوران اصلاحات و عضو شورای مرکزی جبههٔ منحله مشارکت از این جنس است.

وقتی پسر این مهره اصلاح طلبان  محمد رضا جلایی پور از فعالین فتنه 88 دستگیر شد عروس این خانواده فاطمه شمس برای آزادی همسرش و زیر سوال بردن دستگیری همسرش و سایر فتنه گران وبلاگ خود را فعال نمود و در جهت زیر سوال بردن اقدامات امنیتی نظام تلاش جدی نمود . محمد رضا جلایی پور اقدامات مختلفی چون همسویی با ضد انقلاب ها در فضای سایبری تا حضور در تحرکات ضد امنیتی برای ایجاد فضای آشوب و هرج و مرج در کارنامه خود به ثبت رسانده است .

محمد رضا جلایی پور هنگامی‌که به همراه همسرش فاطمه شمس عازم انگلستان بود، در فرودگاه امام خمینی دستگیر شد.

اما فاطمه شمس عروس خانواده جلایی پور که با سوء استفاده از شعر و ادبیات در خدمت اهداف فتنه بود در این راه با زیرکی هرچه تمام تر با استفاده از احساسات و عواطف پاک جوانان ابتدا از دینداری همسر و خودش نوشت و از هیچ اقدامی از نامه نوشتن به شهدای خانواده جلایی پور تا نوشتن از تلاوت قران همسرش و درست کردن تسبیح در زندان و...فرو گذار نکرد و بدین وسیله سعی کرد خود و همسرش را افرادی متدین و مظلوم جلوه دهد. او که همچنان با ظاهرسازی سعی دارد افکارعمومی را منحرف سازد فراموش کرده است که تیزهوشان فریب ظاهرسازی آنها را نمی خورند بلکه رفتار آن ها را در عمل می سنجند و همیشه نشانه های آشکاری برای برملا شدن هویت و ماهیت اصلی این افراد متظاهر وجود دارد.





فاطمه شمس که در ایام فتنه 88 سعی می کرد که با پوشش و حجاب کامل در مقابل انظار عمومی ظاهر شود و خود را فردی مذهبی و مقید به اصول دین نشان دهد اما پس از فرو کش کردن تب احساسی برخی ها در این فتنه و نا امیدی از تلاش های متظاهرانه و مصنوعی اش و شکست در این حوادث فتنه انگیز هویت واقعی خودش را اینگونه به نمایش افکار عمومی گذاشته است .

وی که هم اکنون در انگلستان زندگی رقت انگیزی را سپری می کند، با پوشش های نا متعارف و غیر اسلامی در اماکن عمومی از خود عکس می اندازد و در صفحات فیس بوک و وبلاگش اینگونه انتشار می دهد. البته این بار اول نیست و بار آخر نیز نخواهد بود که مهره های این فتنه شوم یکی یکی هویت واقعی و اصلی شان را که سالها در پی پنهان کردنش بوده اند به نمایش گذارده اند.


برچسب ها: خاتمی ، جلایی پور ، شمس ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
چطور مگه قضیه چی بوده!
United States of America
آرزو
۱۵:۱۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
وی خدا به راه راست هدایتش کنه
Netherlands
على
۱۰:۰۶ ۰۱ دی ۱۳۹۶
همه اينا رو بايد كشت
بايد اسلام واقعى رو پياده كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
بد بخت داعشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۶
واقعا براشون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۴۴ ۰۳ تير ۱۳۹۶
این چه ربطی به اصلاح طلبا داره ....
Iran (Islamic Republic of)
waerwr
۱۴:۴۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
حزب الله بیدار باش که این مار چند سر دارد.
Iran (Islamic Republic of)
بماند
۱۰:۴۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
باید همشون رو از زیر تیغ رد کنن بعضی ها باید بمیرند که اسلام زنده بماند وانتقلاب زنده
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۲۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
مرگ بر ریا کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۱
اخه گذاشتن نمی خواد که همه چی خودش معلومه مردم خودشون می دونستن که تو 9 دی جوابشون رو دادن اگه اسلام می خوان خودمون کشور اسلامی هستیم پس چیزی می خواستن از این کشور بسازن مثل همین که میبینی سر پوش کاراشون اسلام بود برای همه ی این خود فروشا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
از همون اول هم کسی باورشون نداشت...این مملکت ماست و از این بابت خوشحالم که این جور ادم ها از این خاک مقدس بیرون رفتن
United States of America
Asghar
۲۲:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
Kho Ke Chi Chekar Konam Hala ? :|
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۱:۵۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
ممنون از شما .
وتشکر ا ز همه کسانی که تلاش می کنند تا جوانی من دوروور خود را به خوبی ببیند.
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۲۰:۰۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
فقط خدا می دونه.....
Iran (Islamic Republic of)
حمید115
۱۹:۴۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
اینها وهمه فتنه ای های باصطلاح اصلاح طلب اساسا اسلام را قبول ندارند همه آنها کمیتشان لنگ وزیپشان باز است ! ازسروش وخاتمی گرفته تا بقیه کافی است آب داشته باشند ببینید چه شناگری میشوند رکورد فیلپس امریکایی را هم میشکنند فیلم دست دادن خاتمی بازنها تا نامه تبریک تولد به بهاره هدایت وکلمات زشت وسخیف در آن نامه بگیر برو....
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۹:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
akhei gonah daran chi fekr mikardan chi shod
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
bdbkht
Iran (Islamic Republic of)
سرباز امام زمان
۱۹:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۱
فقط این یک نفر نیست که همشون همین جوری اند.
آخرین اخبار