هفته دهم ليگ برتر واليبال؛

روز سرنوشت ساز صدرنشينان/ قعر جدول در آستانه تغيير و تحول

هفته دهم از مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور امروز يكشنبه 12‌ آذر با برگزاري شش ديدار دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در هفته دهم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور پيكارهاي حساس و سنگيني ميان مدعيان جايگاه صدرنشيني و حتي قعر جدول برگزار خواهد شد و جايگاه هيچ يك از تيم ها در حاشيه امنيت نيست.

*ارومي ها به دنبال شكست صدرنشين

يكي از حساس ترين و سنگين ترين بازي هاي هفته دهم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور ميان تيم هاي شهرداري اروميه و پيشگامان كوير يزد در سالن شش هزار نفري غدير استان آذربايجان غربي برگزار خواهد شد.

يزدي ها كه تاكنون موفق به غلبه بر حريفان و كسب نتايج قابل توجه شده اند هم اكنون در صدر جدول رده بندي ايستاده اند شكست آنها يكي از اهداف اصلي ارومي هاست.
در اين ديدار جدال پاسورهاي اول و دوم تيم ملي يعني سعيد معروف، مهدي مهدوي در هر 2 سوي تور نقش قابل توجهي در نتيجه بازي خواهد داشت.

*تازه واردهاي وراميني ميزبان جنگنده هاي نوين كشاورز

در هفته دهم مسابقات ليگ برتر واليبال تيم متين ورامين كه براي نخستين بار حضور در ليگ برتر را تجربه ميكند ميزبان تيم نوين كشاورز است.
تيم نوين كشاورز با وجود آنكه تاكنون با كسب هشت امتياز در مكان يازدهم جدول رده بندي قرار گرفته ولي چون يكي از تيمهاي جنگنده و با انگيزه ليگ محسوب مي شود تمامي حريفان حتي صدرنشينان در مقابل اين تيم حاشيه امنيت نداشته و كوچكترين غفلت عامل باخت آنها مي شود نوين كشاورز يكي از تيم هاي ليگ برتري است كه به بازيكن سازي و معرفي واليباليست جوان به ليگ شهرت دارد مسعود آرمات اين هفته نبرد سختي را مقابل شاگردان مصطفي كارخانه در پيش خواهد داشت.

*خراساني ها و تبريزيها پيش به سوي انتقام

يكي ديگر از بازيهاي حساس و سنگين اين هفته از مسابقات ميان تيم هاي ميزان خراسان و شهرداري تبريز در سالن واليبال مهران مشهد برگزار خواهد شد.
هر 2 تيم خراسان و تبريز نتايج بازي هفته گذشته را مقابل حريفانشان واگذار كرده اند و در اين هفته با انگيزه مضاعف صرف گرفتن انتقام و جبران شكسته ديدار قبل در زمين حاضر مي‌شوند.

خراساني ها در طول مسابقات امسال موفق به كسب نتايج قابل توجهي شدند و تبريزيها نيز از اواسط مسابقات ليگ به خود آمدند و نتايج خوبي را در كارنامه شان به ثبت رساندند اين هفته بايد ديد خراساني ها مقابل تماشاگران مشهدي چگونه ظاهر مي شوند.

*خودروسازان و مصاف با آملي هاي بحران زده

يكي از سخت ترين بازيهاي هفته دهم ليگ در خانه واليبال تهران ميان تيم هاي پيكان و كاله آمل برگزار خواهد شد. آملي ها كه به  دليل باخت هاي متوالي در سه هفته از مسابقات ليگ برتر با وجود برد در بازي هفته نهم مقابل گنبديها، هنوز در شرايط بحراني بسر مي برند و نتيجه بازي آنها در برابر پيكاني ها نقش بسزايي در جايگاهشان در جدول رده بندي خواهد داشت و شايد بازيكنان به وضعيت آرماني گذشته بازگرداند.

*نارنجي پوشان مدعي و رويارويي با بندرعباسي ها

 تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس در اين هفته از مسابقات ليگ برتر واليبال ميزبان تيم سايپا است.
تيم واليبال سايپا تاكنون با كسب 17 امتياز جايگاه چهارم جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است در صورت بدست آوردن سه امتياز كامل اين ديدار به طور قطع يكي از مدعيان رسيدن به مكان هاي اول تا سوم جدول خواهد بود.
بندرعباسي ها نيز با شكست در هفته نهم پيكارها به دنبال جبران و گرفتن امتياز و ارتقا جايگاه خود هستند.

*جدال قعرنشينان گنبد و كاشان

در اين هفته جدال تيم هاي باريج اسانس كاشان و بازرگاني جواهري گنبد از آن جهت حائز اهميت است كه هر دو تيم جايگاهي قعر جدول رده بندي را به خود اختصاص داده اند.
برد در اين ديدار براي كاشاني ها مي تواند باعث شود تا جايگاهشان تا سه پله در جدول رده بندي تغيير كند اما حتي اگر گنبديها سه امتياز كامل را به دست آوردند همچنان در مكان دوازدهم جدول باقي خواهند ماند.

ديدارهاي هفته دهم مسابقات ليگ برتر واليبال از آن جهت حائز اهميت است كه هر يك امتياز كسب شده از سوي تيم ها در برابر حريفانشان جايگاه آنها را در جدول رده بندي به طور كلي تغيير مي دهد و به نوعي جايگاه تيمها در اين هفته به طور كامل تثبيت خواهد شد.

در اين هفته صدر جدول رده بندي مسابقات مورد  تهديد حداقل پنج تيم قرار خواهد گرفت علاوه بر‌آن ديگر تيمهاي حاضر در مسابقات ليگ برتر از اين فرصت براي گرفتن امتياز و جايگاه برتر جدول رده بندي استفاده خواهند كرد.

جدول رده بندي ليگ برتر واليبال تا پايان هفته نهم


** تیم پیشگامان کویر یزد با کسب 21 امتیاز جایگاه صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

**  تیم والیبال متین و رامین با کسب 19 امتیاز در تعقیب صدرنشین است.

** تیم والیبال کاله آمل صدرنشین پنج هفته نخست پیکارهای لیگ برتر هم اکنون با 18 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

** تیم های والیبال سایپا و میزان خراسان با 17 امتیاز در مکان های چهارم و پنجم قرار دارند.

** تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه هم 16 امتیازی بوده و جایگاه های ششم و هفتم را با پوئن شماری به خود اختصاص داده اند.

** تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس 10 امتیازی است.

** شهرداری تبریز 9 امتیازی در مکان های هشتم و نهم جدول رده بندی قرار دارند.

** تیم های باریج اسانس کاشان و نوین کشاورز هر کدام با هشت امتیاز در جایگاه های دهم و یازدهم ایستاده اند.

** تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد هم کمانی سابق در مکان دوازدهم قرار دارد./با


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار