روستا آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

تغيير مواضع خاتمي با هدف موجه جلوه دادن خود نزد افکار عمومي

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: بهتر بود خاتمي قبل از وقوع فتنه 88 مواضع خود را به صراحت اعلام مي‌کرد اما به‌نظر مي‌رسد مواضع اخير وي در درجهت موجه جلوه دادن خود نزد افکار عمومي است.

رضا روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به اظهارات خاتمي مبني بر گوشزد عدم وقوع  تقلب در انتخابات به موسوي، گفت: بهتر بود خاتمي قبل از وقوع فتنه 88 مواضع خود را به  صراحت اعلام مي‌کرد اما به‌نظر مي‌رسد مواضع اخير وي در درجهت موجه جلوه دادن خود نزد افکار عمومي  است.

عضو جمعيت ايثارگران ادامه داد: خاتمي علي رغم مشاهده از هم پاشيدگي اوضاع کشور در فتنه 88، اقدامي در راستاي جلوگيري از اين وضعيت انجام نداد.

وي مواضع اخير خاتمي را قابل قبول تلقي نکرد و گفت: عملکرد وي حاکي از آن است که مصالح کشور را که بايد برهر چيزي اصل باشد رعايت نکرد، و پيش از هر توضيحي سکوت اختيار کرد.

روستا آزاد تأکيد کرد: خاتمي قبل از اينکه بخواهد عملکرد خود را نزد افکار عمومي توجيح کند بايد بداند بازگشت به صحنه سياسي و انتخابات براي وي شدني نيست چرا که مردم دلايل و توجيهاتش را نمي پذيرند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: خاتمي با سکوت خود در حق مردم ايران جفا کرد، عذرخواهي‌اش شايد کمي خشم مردم را کاهش دهد، اما مردم اقبالي نسبت به بازگشت وي نخواهد داشت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار