سليماني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سياسي، بدون هزينه و عذرخواهي ممکن نيست

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: افرادي که در روند 34 ساله بعد از انقلاب اسلامي خود را در مقابل ملت قرار داده، راه خود را از ملت جدا کرده ‌اند، براي بازگشت دوباره به دامن مردم، بايد عذرخواهي و به اشتباهات گذشته اقرار کند و همچنين خواهان کمال و تعالي و پيشرفت کشور شوند.

محمد سليماني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تلاش برخي سران فتنه براي بازگشت بدون هزينه به صحنه سياسي گفت: کساني که در برابر اراده ملت ايستادند و کشور را به چالش کشيدند و سعي در خدشه وارد کردن به چهره و عظمت اسلام و انقلاب داشتند، بايد تکليف خود را قبل از هر چيز با ملت روشن کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري اظهار داشت: فتنه گران 88 بايد بر اشتباهات خود اذعان و تأکيد کنند و متعهد شوند که در آينده اين اشتباهات را تکرار نخواهند کرد.

وي در ادامه افزود: افرادي که در روند 34 ساله بعد از انقلاب اسلامي خود را در مقابل ملت قرار داده، راه خود را از ملت جدا کرده ‌اند، براي بازگشت دوباره به دامن مردم، بايد عذرخواهي و به اشتباهات گذشته اقرار کند و همچنين خواهان کمال و تعالي و پيشرفت کشور شوند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در تصريح اينکه اگر متهمان فتنه 88 خطاي خود را قبول نداشته باشند و حاضر به عذرخواهي نشوند در شاکله سياسي جاي نخواهند گرفت، خاطر نشان کرد: حرف آخر را ملت آگاه و هوشيار مي‌زنند، چراکه از حق و حقوق خود و خون شهدا به راحتي نمي‌گذرند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فتنه گران ، بازگشت ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار