شاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ادعاي انشقاق در جبهه پيروان پیش‌داوری فردی است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:در صورت اعلام تفکیک جایگاه يک مقام مسئول از سوي مجموعه شورا و هسته مرکزی جبهه پيروان مي‌توان به انشقاق در آن استناد کرد، در غیر این صورت ادعاي شکاف در بين اين جبهه تنها پیش‌داوری و نظر شخصی افراد مطرح کننده است.

صدیقه شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با ادعای انشقاق در جبهه پیروان خط امام ، اظهار داشت: صحبتی مبنی بر انشقاق جبهه پیروان مطرح نشده است که اخبار آن به بیرون درز کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران بیان کرد: فرصت زیادی تا اعلام موضع جبهه پیروان باقی مانده ، لذا در صورت اعلام تفکیک جایگاه  يک مقام مسئول از سوي  مجموعه شورا و هسته مرکزی این جبهه مي‌توان به انشقاق در آن استناد کرد، در غیر این صورت شکاف در بين جبهه پيروان تنها  پیش‌داوری و نظر شخصی افراد مطرح کننده است.

وی با اشاره به هدف اصولگرایان در راستای به اجماع رسیدن برسر یک کاندیدای واحد تاکيد کرد: مجموعه اصولگرایی معتقد است تا آنجا که امکان دارد باید به یک جمع بندی مشترک و وحدت دست یابد.

شاکري  خاطرنشان کرد: وحدت اصولگرایان یک اصل است و انتظار داریم همه گروه های اصولگرایی بتوانند براین اصل دسترسی پیدا کنند و در عمل نیز در جهت وحدت گام بردارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: اصولگرایان اگر هم بنا به دلایلی برسر یک کاندیدای واحد به نتیجه نرسند، خللی در اعتقادات اصولگرایی مشترک  آنها وارد نمی‌شود، لذا در اصول با یکدیگر اشتراک نظر دارند.

شايان ذکر است که جبهه پيروان خط امام و رهبري  ائتلافی از ۱۴ گروه سیاسی اصولگرا  است که حبيب‌الله عسگر اولادي  دبیرکل این جبهه و سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی آن است ؛ و حجت‌الاسلام بزرگواري عضو جبهه پايداري مدعي شکاف در بين اعضاي جبهه پيروان شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار