باشگاه خبرنگاران برگزیده نخستین جشنواره "هنر و رسانه"

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره "هنر و رسانه" دقایقی پیش در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره "هنر و رسانه" امشب با حضور محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرقانی دبیر جشنواره، حسن نوفرستی مسئول برنامه های موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.
بنابراین گزارش، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تداوم جشنواره "هنر و رسانه" گفت: هنر و رسانه در صدا و سیما می بایست بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در حقیقت صدا و سیما به بخش هنری بیشتر بپردازد.
در پی این مراسم برگزیدگان بخش های مختلف اوبین جشنواره "هنر و رسانه" شهرام نامور از باشگاه خبرنگاران برای گزارش "تئاتر و استخر"، مهدی داورمنش، افشین قاسمی از خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا خوش شانس از ایران تئاتر، سما بابایی از فرهیختگان، علی اصغر نوربخش از روزنامه ایران، علی البرزی از روزنامه جوان، داوود ربیعی، امین خرمی، مجید احمدی از خبرگزاری مهر، فاطمه حامدی خواه از خبرگزاری فارس معرفی شدند.
در حاشیه این مراسم شاه آبادی در ابتدای ورود به موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه "حدیث بی قراری" که در موزه برپاست بازدید کرد و همچنین وحسینی وزیر ارشاد پس از پایان مراسم اختتامیه جشنواره "هنر و رسانه" از این نمایشگاه بازدید کرد./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.