اردبیل/

وضعیت راه اردبیل - سرچم نامناسب است

نماینده مردم شهرستان های خلخال وكوثر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت نامناسب راه اصلی اردبیل به سرچم و وقوع حوادث خونین رانندگی در این محور خواستار حل مشكل این راه ارتباطی استان به مركز كشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه دیروز در بازدید از راه های ارتباطی شهرستان های خلخال وكوثر گفت : پیش از این بارها در خصوص حل مشكل این راه ارتباطی به ویژه در حوزه بخش خورش رستم به مسوولان امر تذكر داده شده ولی در عمل برای حذف نقاط حادثه خیز این محور كه بارها جان ده ها نفر ازمسافران این مسیر را گرفته است اقدامی نشده واین راه ارتباطی تازه احداث استان به مركز كشور همچنان قربانی می گیرد .

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل همچنین افزود : تعدد حوادث خونین رانندگی در این راه ارتباطی بی اعتمادی مردم منطقه را در استفاده از این جاده برای رسیدن به مركز كشور به دنبال داشته وهرچه سریعتر مشكلات این راه باید حل وایمنی جان مسافران عبوری این جاده فراهم شود .

وی با تسلیت ضایعه دردناك درگذشت پیش كسوت وداور ملی فوتبال خلخال در حادثه رانندگی این جاده به مردم و جامعه ورزشی خلخال و كوثر گفت: با كمك سایر نمایندگان استان و به عنوان نماینده شهرستان های جنوب استان این موضوع را پیگیری و تلاش می‌كنم تا از حق و حقوق مردم استان در این خصوص با تمام توان دفاع كنم/س 

برچسب ها: اردبیل ، راه ، سرچم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.