"نيكان و بچه غول" از جشنواره فيلم فجر بازماند

فيلم سينمايي "نيكان و بچه غول" به كارگرداني رحمان رضايي به دليل آماده نشدن بخش هاي پاياني ساخت از شركت در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر بازماند.

رحمان رضايي كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: "نيكان و بچه غول" آمادگي شركت در سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر را ندارد.
وي افزود: تدوين اين فيلم به پايان رسيده است اما هنوز انيميش هاي كامپيوتري اين فيلم صورت نگرفته و به نوعي كار نيمه تمام است.
رضايي افزود: ساخت انيميشن هاي اين فيلم همچنان ادامه دارد و گمان نمي‌كنم فيلم نيمه تمام چيز خوبي براي ارائه بازبيني به دبيرخانه جشنواره فيلم فجر باشد.
در اين فيلم بازيگراني چون ويشكا آسايش، رامبد جوان، فرامرز روشنايي، انوشيروان ارجمند و علي خلج، به ايفاي نقش پرداخته اند كه در خلاصه داستان اين فيلم آمده پسربچه اي به نام نيكان به همراه خانواده خود براي تفريح به دامنه كوه مي‌روند، اما نيكان به درون گودالي مي‌افتد و با دنيايي اسرار آميز مواجه مي شود در ادامه با بچه غولي به نام خوخو آشنا مي شود تهيه كننده گي اين پروژه را حبيب الهياري به عهده دارد و فيلم با حمايت بنياد سينمايي فارابي در ژانر كودك ساخته مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار