سعید شیرزاد:

بدون محمد بنا کشتی فرنگی لطفی ندارد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: امیدوارم هر چه سریعتر شرایط حضور محمد بنا در اردوی تیم ملی فراهم شود.

سعید شیرزاد در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: سومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با دستور محمد بنا از هفتم دی ماه تشکیل شد که این اردو به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا اردوی تیم ملی با دوهفته  وقفه تشکیل شد گفت: با توجه به این که حداقل شرایط  وامکانات برای برگزاری اردو فراهم نبود با صلاحدید محمد بنا این اردو کمی دیرتر آغاز شد ، هم اکنون با تلاش فدارسیون کشتی  تا اندازه ای  مشکلات فرنگی کاران برطرف شده که امیدواریم طی روزهای آتی وضعیت ایده آل برای حضور پر قدرت در جام جهانی مهیا شود.
 
شیرزاد درباره علت غیبت محمد بنا در اردوی تیم ملی اظهارداشت: محمد بنا به دنبال تحقق وعده های مسئولین است او هیچ چیز را برای  خودش نمی خواهد بلکه بیشتر از هر چیز به فکر سایر مربیان وکشتی گیران است، ضمن آنکه اعتقاد دارد برای تکرار موفقیت های گذشته نیاز به یک سری ابزار وامکانات است که متاسفانه در حال حاضر شرایط آنطور که باید  فراهم نیست .
 
مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به این که کشتی فرنگی بدون محمد بنا لطفی ندارد تاکید کرد: امیدورام مسئولین ورزش کشور نگاه ویژه ای به کشتی که هموراه در میادین بزرگ افتخار آفرین بوده داشته باشند وراه را برای بازگشت محمد بنا فراهم سازند چرا که تنها با وجود وی می توان به کسب نتایج درخشان در مسابقات مهم پیش رو دلخوش بود./مح
برچسب ها: شیرزاد ، کشتی ، فرنگی ، بنا ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار