بيرجند/کفاشیان؛

مدیریت‌ فدراسیون فوتبال باید باثبات باشد

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور دلالان در فوتبال گفت: اطلاعات کم و نظارت پایین سبب رواج دلالی در فوتبال می‌شود که اگر نظارت بیشتر شود وجود دلال نیز کمتر خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛علی کفاشیان در نشست خبری در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی نسبت به استان‌های دیگر که از سطح توجه بیشتری برخوردار بودند عقب‌تر است.
وی از میزبانی خراسان جنوبی برای برگزاری مسابقات کشوری خبر داد و افزود: طی نشستی که با مسئولان استان برگزار شد مقرر شد یک سری مسابقات کشوری در این استان برگزار شود تا شور و هیجان جوانان در این راستا بیشتر از گذشته شود.

*تیم فوتبال ساحلی در خراسان جنوبی حمایت نمی‌شود
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به عدم حضور تیم فوتبال ساحلی خراسان جنوبی در مسابقات کشوری ادامه داد: این مهم به دلیل مشکلات مالی بود که امید است از سال آینده این مشکل برطرف شده و فوتبال ساحلی در سطح استان بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.
کفاشیان با اشاره به برگزاری کارها و اقدامات فرهنگی در هیئت‌های فوتبال گفت: این مهم در هیئت‌ها بنیان‌گذاری شده که در ابتدا استقبال از آن بسیار کم بود ولی اکنون بهتر شده اما هنوز جای کار دارد.
وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی و اخلاقی در تمامی اردوهای هیئت‌های فوتبال خبر داد و تصریح کرد: نشان دادن کارهای فرهنگی کار اصلی رسانه‌ها است.

*اختصاص 5 تا 10 درصد بودجه هیئت‌های فوتبال به کارهای فرهنگی
رئیس فدراسیون فوتبال از اختصاص 5 تا 10 درصد بودجه هیئت‌های فوتبال به کارها و اقدامات فرهنگی خبر داد و گفت: تأکید ما بر آن است که این کار به سرانجام برسد.
کفاشیان یادآور شد: تاکنون کارهای فرهنگی در هیئت‌ها زیاد راضی کننده نبوده و دلیل آن نیز این است که مسئولان فرهنگی اهمیت زیادی به آن نمی‌دهند.

*وجود دلالان به دلیل عدم شفافیت و نظارت دقیق بر مسائل است
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای مبارزه با دلالان در فوتبال دارید، گفت: وجود دلالان در هر جایی ناشی از عدم شفافیت و نظارت دقیق بر مسائل جامعه است.
کفاشیان یادآور شد: هر چقدر اطلاعات ما کم باشد دلالی نیز بیشتر رواج پیدا می‌کند که در این راستا قوانین و مقررات باید شاخص شده و با نظارت دقیقی اعمال شود.
وی ادامه داد: اطلاعات ورزشکاران را نیز در این راستا باید بالا ببریم و هر قدر نظارت بیشتر باشد دست دلالان فوتبال کوتاه‌تر می‌شود.

*استانداردسازی 850 مدرسه فوتبال در کشور
رئیس فدراسیون فوتبال از استانداردسازی 850 مدرسه فوتبال در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: یک‌هزار مدرسه دیگر نیز باقی‌مانده که باید شناسایی شده و استانداردسازی شود.
کفاشیان ادامه داد: هر باشگاهی که تیم حرفه‌ای دارد باید مدرسه فوتبال نیز داشته باشد و امید است بتوانیم تیم‌های پایه را به درستی مدیریت کنیم.

*سلیقه‌ای کار شدن چالش بزرگ فدراسیون فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکل بزرگ فدراسیون فوتبال گفت: یکی از مشکلات بزرگ این فدراسیون در سال‌های اخیر این بوده که در این فدراسیون سلیقه‌ای کار شده که اگر مدیریت با ثبات باشد به طور یقین در آینده این مشکل برطرف می‌شود./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.