ثبت نام رايگان؛

بازي آنلاين ميراث

بازی رایانه ای آنلاین میراث برگرفته از داستانهای شاهنامه فردوسی است که با هدف معرفي فرهنگ و تمدن ایران و برپایه معماری های کهن ایرانی عرضه شده است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این بازی رایانه ای که سرور و میزبانی آن به صورت 100 درصد داخلی انجام شده مي تواند ساعت ها شما را سرگرم كند. همچنين با بازي در آن جوايزي را هم برنده خواهيد شد.
 

 
داستان بازی:
 داستان بازی میراث ترکیبی از اساطیر شاهنامه و قدرت تخیل داستان‌نویسان بازی است که در مجموع فضایی دلپذیر، اسطوره‌ای و وهم‌انگیز را‌ ایجاد می‌کند.
داستان بازی از آن‌جا آغاز می‌شود که گروهی از درباریان و خردمندان عصر پادشاهی جمشید (از نخستین پادشاهان‌ ایران‌زمین) در پی سرکشی و روی برگرداندن جمشید از بارگاه‌ ایزدی برای محدود‌کردن قدرت وی تصمیم می‌گیرند جام جهان‌نما را از دسترس او خارج کنند.  پس از اجرا کردن ‌این تصمیم، جمشید با همکاری گروهی از دیوان و سپاهیان تاریکی، سعی در بازپس‌گیری جام جهان‌نما دارد و از ‌این نقطه است که بازیکن وارد دنیای میراث می‌شود.
در کنار دنبال کردن ‌این ماجرا و با گذشت زمان، بازیکنان با دیگر داستان‌های شاهنامه آشنا می‌شوند و در واقع با تکرار ماجراهای شاهنامه، قدرت رستم افسانه‌ای را برای مقابله با سپاهیان تاریکی به‌دست می‌آورند.
 
گیم‌پلی:
 روند بازی میراث شاید در نوع خود بُعدی تازه در این سبک را به همراه بیا‌‌ورد.
در بازی میراث، علاوه بر روند طبیعی بازی‌های مبتنی بر صفحات وب که شامل ساخت و ساز، توسعه، بسط و گسترش و جنگ است، زوایایی از بازی‌های سبک مقابل ‌این روند یعنی (RPG) نيز به چشم می‌خورد.
بدین معنی که داستان بازی با اتمام یک سرور به پایان نمی‌رسد و بازیکنان برای اتمام داستان بازی و رسیدن به هدف نهایی باید چند سرور را به اتمام برسانند که هر سرور بسته به محیط داستان دارای حال و هوای گرافیکی متفاوت و داستانی کاملا جدید است.
در واقع سرورهای بازی میراث چون پازلی قطعات یکدیگر را کامل می‌کنند و در انتها داستان کاملی را رقم می‌زنند و‌ این برای اولین بار است که در محیط‌ این سبک بازی چنین اتفاقی می‌افتد.
 
گرافیک:
 گرافیک بازی میراث نیز در نوع خود قابل توجه است. طراحی ساختمان‌ها و کلیه کاراکترها و المان‌های بازی در محیطی کاملا شرقی انجام پذیرفته و نشانه‌های تمدن و عظمت ‌ایران باستان در جای‌جای آن‌ها دیده می‌شود.
مضاف بر‌ این‌که برخی ساختمان‌های استفاده‌شده در بازی در حال حاضر به‌عنوان آثار باستانی و نماد هویت ‌ایرانی شناخته شده‌اند و در فضای حقیقی وجود دارند.
برای اولین‌بار شاهد طراحی محیط کاربری هستیم که با ذوق و سلیقه ‌ایرانی آکنده شده و دیدن آن حس خوبی را در بیننده‌ ایجاد می‌کند./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
قلی
۱۸:۲۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۳
نقی منم می خوام
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۱:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
بازی مزرخرفی است و جایزه نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
سلام من وقتی وارد بازی می شم روی دکمه ی ثبت نام کلید می کنم همه ی کاراشو میکنم بعد یک هو یک صفحه ی زرد کم رنگ ظاهر می شه راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۱۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
ببخشید وقتی بر روی ورود کلیک می کنم می گویدنام کاربری شما تا 16حرف جادارد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
الان رتبه 10 بازیرو دارم اما مطمعنم تا [ر سرور پایین ترم میام
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
بسیار بازی قشنگی است. اما در مورد بازی های دیگر مطلب بزارید. ممنون میشوم.
Iran (Islamic Republic of)
cvcwjfyy
۱۹:۳۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
20
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۰:۳۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
ممنون ولی بازم میشه بازی آنلاین بزارین؟
Iran (Islamic Republic of)
setare
۰۰:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
سلام..لطفا درباره تالاب ها ورودخانه هاوارزش های زیست محیطی آنها هم مطلب بگذارید.
ودرصورت امکان به ایمیلم هم ارسال کنید.
هرچه سریع تر بهتر..
باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۲۱:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۱
سلام

من تونستم ثبت نام کنم . بازی جالب بود.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۲۰:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۱
باریک!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی کمیجانی
۲۰:۱۱ ۳۰ دی ۱۳۹۱
سلام از مطالب خوب سایت استفاده کردم اما نمیتونم وارد سایت بشم لطفا راهنمایی کنید درضمن میخواهم در سا یت عضو شوم باتشکر کمیجانی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۹:۵۷ ۳۰ دی ۱۳۹۱
خیلی خوبید ولی ازسربازفراری هاهم گزارش تهیه کنید تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۰ دی ۱۳۹۱
سلا. زمانی که به سایت بازی مي روم و برروي ورود کلیک می کنم. صفحه آن قطع می گردد. لطفا پس از چک کردن راهنمائی کنید که مشکل از کجاست وچگونه می توانم وارد بازی شوم؟
آخرین اخبار