قم/آیت‌الله‌ صافی ‌گلپایگانی؛

بزرگترین نعمت الهی در هر عصر و زمان، وجود حجت خداست

آیت‌الله‌ صافی ‌گلپایگانی در پیامی بمناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)تاکید کرد :بزرگترین نعمت الهی در هر عصر و زمان، وجود حجت خداست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در بخشی از این پیام با تبریک یوم‌الله نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولی‌الله الاعظم (عج) به ساحت مبارک آن حضرت و به عموم منتظران عصر نجات و خلاص بشر از ظلم و بی‌عدالتی و استکبار، گفت: در حقیقت از امروز تاریخ پربرکت و نوین عصر مهدوی آغاز می‌شودو ملت شریف ایران و تمام شیعیان جهان افتخار دارند که چنین روز بزرگی را جشن گرفته و آن را عزیز و گرامی می دارند.

آیت‌الله‌ صافی ‌گلپایگانی تاکیدکرد:از وظایف مهم شیعیان در عصر غیبت،‌شکر این نعمت است که هر چه بیشتر باشد آثار مفید و برکات آن موجب قرب الهی و نشان از حیات و زنده بودن جامعه مهدوی دارد.

وی افزود :از مظاهر درخشان شکر این نعمت، دعا و عبادت،‌اصلاح امور و شئون دینی، احیای امر آن امام عزیز و تجدید عهد و بازگشت به خدا و محاسبه نفس بویژه دعا برای تعجیل فرج و ظهور آن حضرت است.

آیت‌الله‌ صافی ‌گلپایگانی گفت: امروز وظیفه داریم که خصوصیات و امتیازات جامعه مهدوی را به جهان معرفی کنیم که جهانیان خسته از ظلم و جنایات و قتل و خونریزی خود را برای روز رهایی و روز زیبای مهربانی آماده می کنند و امیدوار و منتظر تحقق وعده الهی برای برپایی حکومت واحد عدالت هستند./س


برچسب ها: قم ، نعمت ، امامت ، حجت خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.