اراک/

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین فلسفه انقلاب است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مركزی گفت: دهه مبارك فجر فرصت مناسبی برای تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، نصراللهی در دومین نشست مسوولان كمیته های تخصصی دهه مبارك فجر استان مركزی در اراك افزود: این دهه، پاسداشت ارزش های والای الهی و انسانی و گرامیداشت طلوع دوباره اسلام در قرن حاضر است.

وی بیان كرد: همچنین ایام الله دهه مبارك فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان و دانش آموزان با حماسه سازان بهمن 57 و نقش امام راحل در پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مركزی اضافه كرد: حضور گسترده و با شكوه مردم در برنامه های مختلف دهه مبارك فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی می كند.

نصراللهی خاطر نشان كرد: دستگاه های اجرایی، اداری، نیروهای مسلح و تشكل های غیر دولتی برای برگزاری برنامه های مختلف و متنوع دهه مبارك فجر در نقاط مختلف شهری و روستایی برنامه ریزی و تلاش كنند.

وی بیان كرد: برنامه های دهه مبارك فجر در استان مركزی 12 بهمن ماه امسال در بیت تاریخی امام راحل از خمین و نواخته شدن زنگ انقلاب آغاز می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی با تاکید بر اینکه ،ستادهای شهرستانی، روستایی و كمیته های مختلف برای برگزاری با شكوه برنامه های دهه مبارك فجر در استان مركزی راه اندازی و فعال شده یادآور شد: مراسم دهه مبارك فجر امسال با هماهنگی و تلاش مردم و مسوولان باید باشكوه تر از سال های گذشته برگزار شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.