زاهدان/

دستگیری باند سارقان افغانی در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری یک باند سارق افغانی به همراه مالخرها در زاهدان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محسن عطار اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت‌ها و نارضایتی شهروندان و اقدامات ویژه مأموران آگاهی نامحسوس، فردی به‌ نام «مصطفی. ج» تبعه کشور افغانستان در حین سرقت دستگیر شده است.

وی افزود: بعد از بازجویی‌های مقدماتی و اعترافات نامبرده، مأموران در یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و میدانی و با هماهنگی مقامات قضایی در اقدامی غافلگیرانه و همسو در چند نقطه شهر زاهدان تعداد چهار نفر دیگر از دوستان او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعترافات آنان و بازسازی صحنه‌های سرقت گفت: با هویت «عبدالغفور. ج و احمد.ع» در منازلشان دستگیر و تعداد زیادی از لوازم رایانه، تلفن همراه، ماهواره، پرینتر و پخش خودروها از آنان کشف و ضبط شده است.

عطار با اشاره به اینکه متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری سایر همدستان آنان ادامه دارد از همه مردم به‌ویژه کسبه خواست هرگونه حرکات مشکوک و سرقت‌های جزیی را به پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدامات قانونی به سرعت انجام شود.

دستگیری سارق مسلح در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر نیز گفت: سارق مسلح بعد از سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان ایرانشهر با اقدامات به موقع پلیسی بلافاصله دستگیر شد.

علی ملکی آهنگران افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه خودرو پژو 207 در بلوار بهشتی شهرستان ایرانشهر بلافاصله مأموران با اجرای طرح مهار و با اقدامات خاص و ویژه پلیسی و مسدود کردن مسیرهای تردد خودرو، سارق مسلح را در اطراف نخلستان‌های روستای آبادان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: سارق که به همراه شخص دیگری مبادرت به سرقت مسلحانه خودرو کرده بود بعد از مشاهده مسدود شدن راه‌های فرار، به طرف روستای آبادان حرکت کرده تا از موقعیت آن سوء استفاده و متواری شود که با اقدامات به موقع و سریع مأموران در محاصره کردن خودرو، وی دستگیر و شخص همراه سارق متواری شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر بیان کرد: از نامبرده یک قبضه اسلحه کلت کمری و مقادیری مهمات کشف و ضبط و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد./ج1

برچسب ها: زاهدان ، افغان ، پلیس ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.