قزوين/

آخرین تیر دشمن تحریم اقتصادی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین گفت: دشمن در تلاش است تا از هر راهی که می‌تواند به نظام ضربه بزند و آخرین تیر و ترکش دشمن نیز تحریم اقتصادی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین امروز در مجمع استانی بسیج اصناف که با حضور مسئولان شهری، اصناف و کسبه این استان در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان برگزار شد، با بیان مطالبی به تشریح اوضاع کنونی نظام در همه ابعاد به ویژه اقتصادی پرداخت.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا از هر راهی که می‌تواند به نظام ضربه بزند و آخرین تیر و ترکش دشمن نیز تحریم اقتصادی است.

آبنوش بیان داشت: مقام معظم رهبری با تبیین اقتصاد مقاومتی به مبارزه با تحریم‌های شدید اقتصادی دشمن رفته‌اند.

وی تأکید کرد: دشمن در تلاش است تا اقتصاد مقاومتی را اقتصاد ریاضتی جلوه دهد و از همین راه اوضاع اقتصادی کشور را متشنج کرده و مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در ادامه هدف از تشکیل این مجمع را بررسی آخرین وضعیت حاکم بر کشور و ایجاد آمادگی لازم برای انتخابات این شورا ابراز کرد.

آبنوش اضافه کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، باید تلاش کنیم تا خودمان نیاز کشور را برطرف کرده و از کشورهای دیگر قطع نیاز کنیم.

وی عنوان کرد: قدرت نظامی ما به حدی است که دشمن نمی‌تواند هیچ‌گونه تعرضی به آب و خاک ما داشته باشد و نظام هرگونه تهاجمی را به شدت پاسخ خواهد داد.

در ابتدای این مراسم محمود الیکاهی مسئول سازمان بسیج اصناف استان قزوین نیز طی سخنانی به اهداف تشکیل این مجمع پرداخت.

وی هدف از تشکیل این مجمع را تعامل بیشتر بین بسیج و اصناف و کسبه استان عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قزوین ادامه داد: باید با تشکیل هرچه بیشتر این گونه جلسات کمک کنیم تا بحث اقتصاد مقاومتی بیش از پیش در بین مردم گسترش یابد و مردم مفهوم واقعی اقتصاد مقاومتی را دریابند./ج1

برچسب ها: اصناف ، مجمع ، سازمان بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.