باند سارقان حرفه اي سيم و کابل برق در چابهار متلاشي شد

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار گفت: باند سارقان حرفه اي سيم و کابل هاي برق در شهرستان چابهار متلاشي شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد رضا کاظمي افزود:در پي وقوع چندين فقره سرقت کابل برق و شکايت اداره برق شهرستان چابهار موضوع جهت بررسي بيشتر در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي خاطرنشان کرد: مأموران و کاراگاهان زبده پليس آگاهي اين شهرستان با تلاش شبانه روزي و بکارگيري عوامل خبري موفق به شناسايي يک باب مغازه خريد و فروش ضايعات شدند که قصد فروش مقداري از ضايعات سيم و کابل برق را داشت. 
فرمانه انتظامي شهرستان چابهار گفت:پس از شناسايي اين ملک مورد مراقبت قرار گرفت در مراقبت از اين محل يک دستگاه کاميون باري در حين بارگيري شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي توقيف شد. 
سرهنگ کاظمي اظهار داشت: در بازرسي از اين خودرو بالغ بر 922 کيلو گرم سيم مسي و آلومينيومي کابل برق کشف و ضبط شد و در ادامه بازرسي از محل نيز بالغ بر 770 کيلو گرم پوسته کابل برق فشار قوي به همراه 322 عدد انواع مختلف صفحه مربوط به دکل برق کشف و ضبط شد. 
فرمانه انتظامي شهرستان چابهار گفت: مالک مغازه خريد و فروش ضايعات بنام "غلام _ م" بود دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي دلالت داده شد. 
سرهنگ محمد رضا کاظمي افزود:در تحقيقات به عمل آمده متهم دستگير شده اعتراف کرد کابل ها را از فردي به نام "نعيم _ پ" که کارگر وي بوده خريداري کرده است.
وي در پايان خاطر نشان کرد:در اين رابطه دو نفر متهم به همراه يک نفر مالخر شناسايي و دستگير شدند که پس از طي مراحل قانوني و تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند./ف
برچسب ها: سارقان ، سیم ، کابل ، برق ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار