عليپور:

اعضاي كميته تحقيق و تفحص از ستاد حمل‌و‌نقل معين شدند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ستاد حمل‌ونقل و سوخت کشور و طرح معافیت مسکن مهر از پرداخت مالیات، دو موضوعی بود که دیروز در کمیسیون اقتصادي مطرح شد.

محمد علیپور نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه روز گذشته(يكشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ستاد حمل‌ونقل و سوخت کشور توسط کمیسیون اقتصادی و طرح معافیت مسکن مهر از پرداخت مالیات دو موضوعی بود که دیروز در این کمیسیون مطرح شد.

 علیپور تصریح کرد: در اين جلسه 15 نفر از نمایندگان به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ستاد حمل و نقل و سوخت کشور انتخاب شدند.

وي در ادامه افزود: آقایان قاضی‌پور، دواتگری، محجوب، سبحانی‌فر، میرمحمدی، ندیمی، رجبی، موسوی لارگانی، زارع، حکیمی، یحیی‌زاده، حسن‌نژاد، شیری، بیگی و کریمیان اعضاي كميته تحقيق و تفحص هستند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: طرح معافیت مسکن مهر از پرداخت ماليات در جلسه ديروز كميسيون اقتصادي بررسي اما به دليل بررسي لايحه جامع مالياتي در كميسيون كليات آن به تصويب نرسيد و تصميم بر اين شد تا اين طرح همراه با لايحه جامع مالياتي مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: کمیسیون ، تحقیق ، تفحص ، مسکن ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار