اراک/فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

برنامه‌های دهه فجر باید سرشار از پیام و ارزش‌های معنوی انقلاب باشد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر باید از پیام و ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی سرشار باشد و جشن‌های این ایام با خلاقیت، ابتکار، نوآوری و بدیع اجرا شود

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، سردار مهدی صدیقی در نشست اعضای کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام (ره) به نسل جوان است که باید به بهترین شکل ممکن از این فرصت بهره برد.

وی تصریح کرد: مشارکت دادن بیشتر مردم در جشن‌های دهه مبارک ‌فجر و مردمی‌تر کردن این برنامه‌ها نیز از موضوعات بسیار مهمی است که باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر لزوم بالا بودن کیفیت برنامه‌ها اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت این ایام مبارک باید بتواند ارزش‌های والای انقلاب و نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و ادامه این مسیر پر پیچ و خم توسط مقام معظم رهبری رابه مردم، نسل جوان و کشورهای منطقه بشناساند.

صدیقی همچنین بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب در این ایام تاکید کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردها و برکات بسیار مهمی به ارمغان داشته که حفظ، تبیین و تشریح این دستاوردها از وظایف مهم همه مردم و مسئولان است.

معاون تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز با بیان اینکه آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین وظیفه ستاد بزرگداشت دهه فجر است، گفت: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای اثبات کارآمدی نظام است و مردم و مسئولان وظیفه دارند دلایل این مهم را تبیین و بازگو کنند.

اسماعیل غلامی در ادامه دیدار با خانواده معظم شهدای ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه‌های نیروهای مسلح استان، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، عیادت و پیگیری امور درمان جانبازان، برگزاری مسابقه تیراندازی بین نیروهای مسلح، برگزاری محافل انس با قرآن، گلباران قبور شهدا، تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در نیروهای مسلح، اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی آسمان و... را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در استان عنوان کرد./س

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.