قطر و سرمایه گذاری سه میلیون دلاری در انتخابات رژیم صهیونیستی

طبق گزارشات به دست آمده حکام قطر در انتخابات آتی رژیم صهیونیستی 3 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده اند تا باز هم نشان دهند گرچه در زبان عرب و مسلمانند اما در عمل یهودی و صهیونیست مآبند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النخیل، "تزیپی لیونی" سرکرده حزب "حرکت" رژیم صهیونیستی فاش کرد که دوحه برای پیروزی "بنیامین نتانیاهو" در انتخابات آتی رژیم صهیونیستی مبلغی بالغ بر 3 میلیون دلا رسرمایه گذاری کرده؛ این در حال است که حزب "اسرائیل خانه ماست" ماست نیز رسما اعلام کرده از قطر 2.5 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده است.

البته لیونی که با شبکه یک رژیم صهیونیستی مصاحبه می کرد، رابطه ای دیگر را نیز افشا کرد و آن دوستی نزدیک خود او با همسر امیر قطر "موزه" است.

البته ارتباط عمیق آل ثانی و صهیونیست در عمل بارها و بارها اثبات شده است اما می توان برخی از علل آن را در اسنادی یافت که پیشتر در استانبول ترکیه منتشر شد و از ریشه یهودی آل ثانی خبر می داد.

حکام قطر گرچه در زبان عرب اند اما در عمل یهودی اند این سرمایه گذاران انتخابات رژیم صهیونیستی همان کسانی هستند که با ارسال هواپیماهای خود بغداد را بمباران کردند و پس از آن نیز با آمریکا و فرنسا و ناتو همدست شده و وقایع لیبی را رقم زدند، و در حال حاضر نیز با وقاحت تمام برای پیشبرد توطئه پسرعموهای یهودی خود بحران سوریه ایجاد کرده و بر شدت آن دامن می زنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار