آيت‌الله اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم اجازه حضور در انتخابات را به سران فتنه نمي‌دهند

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: فتنه‌گران با شگردهايي در پي جمع آوري آرا و نظر کساني هستند که با آنان همراه بودند اما مردم و نظام ديگر به فتنه گران منصب و اختياري نمي‌دهند.

"آيت‌الله علي اسلامي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه برخي قانون‌شکنان و فتنه‌گران در پي بازگشت به صحنه سياسي و رياستي هستند، اظهار داشت: فتنه‌گران با شگردهايي در پي جمع آوري آرا و نظر کساني هستند که با آنان همراه بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبري فتنه‌گران و افرادي را که در پي تخفيف جرم آنان هستند، ورشکستگان سياسي توصيف کرد که در ميان مردم محبوبيتي ندارند و ادامه داد: مردم و نظام ديگر به فتنه‌گران منصب و اختياري نمي‌دهند.

وي تصريح کرد: فتنه‌گران با جبهه استکبار در پشت پرده همکاري و به کشور و ارزش‌ها خيانت کردند.

آيت‌الله اسلامي با اشاره به هتک حرمت فتنه‌گران در روز عاشورا به مقدسات، افزود: مردم اجازه حضور به سران فتنه را نمي‌دهند و اميدوارم انتخابات آينده بار ديگر به صحنه‌اي براي موفقيت‌هاي ملت ايران مبدل شود.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به طرح کليد واژه "انتخابات آزاد" از سوي برخي گروه‌ها، اظهار داشت: بزرگترين جفا در حق ملت اين است که بگوييم طي اين سي و چهار سال انتخابات آزاد نبوده است.

وي با اشاره به فرامين مقام معظم رهبري مبني بر اينکه نبايد به‌ گونه‌اي موضع بگيريم که مقصود و هدف دشمنان تامين شود، تاکيد کرد: رسانه‌هاي غربي که کاري جز انحراف افکار عمومي از حقايق را ندارند، بعد از طرح اين مسائل از سوي برخي افراد عليه ملت ايران جو سازي مي‌کنند.

آيت‌الله اسلامي خاطر نشان کرد: يکي از افتخارات ملت ايران طي دوران انقلاب اسلامي، آزاد بودن انتخابات‌هايش است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سران ، فتنه ، بازگشت ، مردم ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار