تقدير از وزير آموزش و پرورش به دليل اجرائي كردن سند تحول بنيادين

محمد علي مددي نماينده مردم ميانه در مجلس شوراس اسلامي از وزير آموزش و پرورش بخاطر اجراي تحول بنيادين در آموزش وپرورش قدرداني نمود.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره كل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي ، محمد علي مددي در نشست صميمي وزير آموزش و پرورش با فرهنگيان ميانه – كندوان – تركمانچاي و كاغذكنان با اشاره به اينكه توسعه جامعه نيازمند تحول اساسي در آموزش و پرورش است از دكتر حاجي بابايي به خاطر اجراي تحول بنيادين در آموزش و پرورش كه مورد مطالبه مقام معظم رهبري بود قدرداني و تشكر نمود و گفت : اين افتخاري بود كه نصيب دكتر حاجي بابايي گرديده است .
 
وي با اشاره به مشكلات فرهنگيان ميانه ، خواستار پرداخت مابه التفاوت حقوق همكاران خصوصاً بازنشستگان از ساليان گذشته و رفع تبعيض در حقوق شاغلين با بازنشسته ها شد.
 
نماينده مردم ميانه در مجلس با اشاره به فارغ التحصيلي 300 دانش آموز از 6 هنرستان پسرانه و 4 هنرستان دخترانه گفت: براي كاهش ميزان بيكاري و اميد دهي به جوانان خواستار  تسريع در روند اجرايي شدن دانشگاههاي فني و حرفه اي پسرانه و دخترانه گرديد.
 
وي افزود: تنها قشري كه بار سنگين فرهنگي در نظام را بدون هيچ ادعايي به دوش مي كشند فرهنگيان هستند كه نيازمند حمايت همه جانبه مي باشند.
 
مددي توسعه همه جانبه كشور را در تحول آموزش و پرورش كه دغدغه مقام عظماي ولايت است عنوان كرد ./ل
برچسب ها: اجرائی ، سند ، تحول ، بنیادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار