کشف 5 دستگاه خودروی سرقتی توسط پلیس راهور تهران:

برای جستجوی خودروی سرقتی خود اینجا کلیک کنید

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: عوامل پلیس راهور تهران با اقدامات خود توانستند 5 دستگاه خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط نمایند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: پلیس راهور تهران با اقدامات گسترده خود در خصوص بالا بردن ضریب امنیت راهها و کاهش تصادفات جرحی و فوتی در محدوده کلانشهر تهران، شبانه روز در تلاش هستند.
وی افزود: در این خصوص نیز می توان به گشت زنی های متسمر خود، رصد شبانه روزی راهها و هدفمند کردن اقدامات گسترده عملیاتی پلیس راهور تهران اشاره کرد.
*کشف پرایدی سرقتی با شماره پلاک 72 ص 222 ایران 22
این مقام مسئول راهور در ادامه اظهار داشت: ماموران گشت خودرویی پلیس راهور در حین انجام وظیفه در محدوده منطقه 7، در خیابان صابونچی، به یک دستگاه خودروی سواری پراید که با شماره پلاک 72 ص 222 ایران 22 که در کنار خیابان پارک شده بود مشکوک شده که پس از استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو شدند، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 104 عباس آباد تحویل گردید.
*کشف پرایدی سرقتی با شماره پلاک 17 الف 285 ایران 22
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران با اشاره به هدفمند کردن نقاط پارک خودرو در محدوده سطح شهر تهران، گفت: عوامل پلیس راهور تهران در حین گشت زنی مستمر خود در محدوده منطقه 7، خیابان مدنی توانستند با درایت و تجربه های خود یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را به شماره پلاک 17 الف 285 ایران 22 که در لا به لای خودروها پارک شده، کشف و ضبط نمایند.
لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 106 نامجو تحویل گردید.
*کشف مینی بوس سرقتی به شماره پلاک 42 ع 257 ایران13
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران با اشاره به گشت زنی مستمر ماموران پلیس راهور و حضور مداوم آنها در سطح شهر، خاطر نشان کرد: در این خصوص عوامل پلیس راهور تهران در حین گشت زنی مستمر و بی وقفه خود در محدوده منطقه 4، خیابان دماوند به سمت غرب بعد از پل بابایی، به یک دستگه مینی بوس آبی رنگ با شماره پلاک 42 ع 257 ایران 13 که بلاصاحب رها گشته بود مشکوک شده که پس از استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو شدند، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 144 جوادیه منتقل گردید.
*کشف پرایدی سرقتی به شماره پرایدی سرقتی به شماره پلاک 57 و676 ایران 66
سرهنگ سعید اسماعیلی با اشاره به رصد شبانه روزی راهها و برطرف نمودن مشکلات ترافیکی در کوتاهترین زمان ممکن اعلام کرد: واحد گشت خودرویی پلیس راهور تهران با اقدامات گسترده توانستند یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را در محدوده منطقه 7، خیابان کمالی، خیابان کاشان، به شماره پلاک 57 و676 ایران 66 که نبش یک کوچه پارک شده بود، کشف و ضبط نمایند، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 112 منتقل گردید.
*کشف پرایدی سرقتی به شماره پلاک 47 د 895 ایران 21
این مقام مسئول پلیس راهور تهران با اشاره به فرهنگ سازی ترافیکی توسط بنرها و کلیپ های رسانه ای، اذعان داشت: عوامل پلیس راهور تهران در حین گشت زنی در محدوده بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به جانبازان به یک دستگاه خودروی سواری پراید سبز رنگی که در کنار بزرگراه بلاصاحب رها گشته بود، مظنون شدند که پس از استعلام از سامانه آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو شدند، لذا خودروها به همراه صورت جلسه به کلانتری نارمک تحویل گردید./ل
برچسب ها: سرقتی ، خودرو ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار