از 5تا 7 بهمن؛

جشنواره زمستانی استان همدان برگزار می شود

سرپرست اداره کل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری از برگزاری جشنواره زمستانی استان همدان از 5 تا 7 بهمن خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری؛ لادن تهرانی گفت: این جشنواره با هدف معرفی جاذبه ها و قابلیتهای گردشگری زمستانی همدان وتوسعه صنعت گردشگري بعنوان يكي از محورهاي توسعه استان برگزار می شود.
وي در ادامه افزود:در این جشنواره که به همت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان همدان برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد،میهمانان خارجی از 30کشور جهان به دعوت اداره کل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی حضور خواهند داشت.
تهرانی خاطر نشان کرد: با توجه به طبيعت بسيار زيباي استان در زمستان و توسعه زيرساخت‌ها در حوزه راه‌ها و مراكز اقامتي، همدان از پتانسيل بالايي براي برگزاري جشنواره زمستاني برخوردار است.
در کنار اجرای برنامه های متعدد در این جشنواره 2 روزه میهمانان خارجی از تپه هگمتانه،آرامگاه بوعلی،باغ موزه دفاع مقدس،تله کابین گنج نامه،تپه عباس آباد،لالجین و غار علیصدر بازدید خواهند کرد.
سرپرست اداره کل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری یادآور شد: از آنجا که برخی کشورها ی میهمان در این جشنواره جزو کشورهای گرمسیری بوده و از پتانسیلها و جذابیتهای گردشگری در این فصل بی بهره هستند این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیتهای زمستانه کشور خواهد بود.  /ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار