ضربعلي زاده؛

مرحله دوم کارگاه آموزشي با هدايت اساتيد بين المللي برگزار مي شود

دبير انجمن جهت يابي مرحله دوم کارگاه آموزشي جهت يابي را از 11 بهمن ماه و به مدت 3 روز در تهران بيان کرد و اظهار داشت: کارگاه آموزشي جهت يابي با هدايت اساتيد برتر بين المللي انجام مي شود.

نادر ضربعلي زاده دبير انجمن جهت يابي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن جهت يابي پس از پايان نخستين کارگاه آموزشي جهت يابي و مشاهده درصدد برگزاري دومين کارگاه آموزشي جهت يابي در تهران است.
وي ادامه داد: انجمن جهت يابي از علاقمندان درخواست کرده است تا در صورت تمايل به شرکت در اين کارگاه آموزشي تا زمان شروع کارگاه ثبت نام کنند.
دبير انجمن افزود: دومين کارگاه آموزشي جهت يابي از يازدهم لغايت 14 بهمن ماه برگزار مي شود و طبق برنامه ريزي انجام شده در رده بانوان 15 و در رده آقايان نيز همين تعداد شرکت کننده داريم، علاقمندان 12 ساعت زير نظر اساتيد برجسته تحت آموزش قرار مي گيرند.
دبير انجمن از برگزاري مسابقات قهرمان کشوري در سال 92 خبر داد و در ادامه اظهار داشت: مسابقات قهرمان کشوري جهت يابي با حضور 15 تيم در سال 92 برگزار مي شود و استان هاي فعاليت خود را به صورت رسمي در بخش هاي آموزشي و مسابقه اي بصورت رسمي شروع کردند./رم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار