بجنورد/ استاندار خراسان شمالی:

مدیران باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران مردم را به حضور حداکثری در پای صندوقهای رای تشویق کنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود احمدی بیغش عصر دیروز در یازدهمین جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی استان برگزارشد،ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، با بیان اینکه کمتر از 5 ماه به بزرگترین انتخابات کشور باقی مانده است، تصریح کرد: مدیران حق ندارند به انتخاب مردم جهت بدهند بلکه وظیفه دارند مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

وی بااشاره به ینکه ضعف مدیریتی در برخی ادارات استان به خوبی مشهود است،افزود: باید سعی کنیم با برگزاری آموزش و تربیت مدیر این ضعف را به قوت تبدیل کنیم.

مقام عالی دولت در استان اظهارداشت: معتقد هستیم که نیروهای بومی می توانند استان را اداره کنند،اما شرط بومی سازی فراگرفتن علم مدیریت است.

وی به استفاده غیر مجاز از امکانات دولتی در برخی از ادارات هشدار داد و گفت: هیچ مدیر یا کارمندی حق استفاده شخصی از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری ندارد و در صورت مشاهده و یا گزارش با آنان برخورد می شود.

وی تسریع در رسیدگی نامه های مردمی در سفر رهبری به استان را خواستار شد و افزود: هیچ بانکی حق ندارد به کسانی که برای گرفتن وام مراجعه می کنند جواب رد دهد و اگر این اتفاق بیافتتد رئیس بانک مربوطه بعد از 48 ساعت برکنار می شود.

احمدی بیغش از انجام قسمت اعظم مصوبات براساس بودجه تخصیصی امسال خبرداد و خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات سفر رهبری روند روبه رشد را طی می کند و امیدواریم در موعد مقرر به سرانجام برسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی هم دراین جلسه با تبریک هفته وحدت، گفت:با توجه به اینکه دشمنان می خواهند بین ملت تفرقه بیاندازند وحدت و اتحاد در رابطه با ضریب امنیتی کشور حرف اول را می زند.

سیف ا...مطلبی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام ،افزود:برای توسعه و تعمیق نهضت اسلامی در بین جوانان باید تلاش کنیم.

وی گفت:استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر آماده است و مدیران باید تلاش کنند تا مردم ازخدمات نظام را در طول این مدت لذت ببرند.

مدیر کل سازمان اوقاف نیز به مناسبت هفته اوقاف گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد و گفت: در آمد اوقاف در سال جاری از رشد 150 درصدی برخوردار است.

مهدوی پور همچنین از اداراتی که به به اوقاف بدهکارند خواست تا بدهی خود را به موقوفه پرداخت کنند./س

 

برچسب ها: تشویق ، در حضور ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.